شناسهٔ خبر: 34811976 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آذربایجان شرقی با اقدامات فرهنگی مناسب ‌امن‌ترین استان ایران شد

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه زبان هنر کارآمدترین زبان انتقال پیام است، گفت: آذربایجان شرقی با اقدامات فرهنگی مناسب ‌امن‌ترین استان ایران شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، محمدرضا پورمحمدی پیش از ظهر امروز در دیدار سیدمحمدحسین بلاغی‌ رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی با وی با بیان اینکه زبان هنر کارآمدترین زبان انتقال پیام است، اظهار داشت: زبان اقناعی هنر موثرترین زبان دنیاست و هنرمندان در این عرصه می‌توانند پشتوانه‌ خوبی برای انتقال ارزش‌های دینی در جامعه باشند.

وی با اشاره به فعالیت‌های اخیر حوزه هنری استان ابراز داشت: تنوع فعالیت‌ها، کار بسیار سخت و دشواری است که حوزه هنری استان به خوبی توانسته از پس این فعالیت‌ها برآید و به عنوان سرمایه اجتماعی خود را در استان مطرح کند.

استاندار آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه هنری ادامه داد: کارهای فرهنگی قابل اندازه‌گیری نیست و باید این اقدامات همواره استمرار یابد، که فعالیت حوزه هنری در این زمینه ماندگار و قابل تقدیر است.

وی همچنین در ادامه افزود: امروز که این استان، به عنوان امن‌ترین استان کشور مطرح است، مدیون اقدامات فرهنگی سال‌های گذشته هستیم که باید این مسئله ادامه یابد و حوزه هنری استان نیز وظیفه خطیری در این خصوص دارد.

در ادامه این دیدار، رئیس حوزه هنری استان ضمن گزارش از اقدامات صورت گرفته، اظهار کرد: حوزه هنری استان در عرصه‌های مختلف هنری در حال فعالیت است که در این راستا اقدامات مطلوبی صورت داده است.

وی ارتقای جایگاه فرهنگی استان را مستلزم حمایت عنوان کرد و گفت: امیدوارم با تخصیص بودجه مناسب فرهنگی و مشارکت مردم بتوان، کارهای بزرگی فرهنگی در استان اجرا کرد.

انتهای پیام /ش

نظر شما