شناسهٔ خبر: 34811650 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

هیچ درختی در ماههای اخیر درخیابان ولیعصر قطع یا رفع خطر نشده است

شهرداری تهران

در پی انتشار وبازنشر یک تصویر و ویدئوی قدیمی که در آن ادعا شده شهرداری در روزها و شبهای اخیر به قطع شبانه درخت در خیابان ولیعصر اقدام کرده است مدیرفضای سبز منطقه ۶ این موضوع را رد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ سحرگاه امروز تصویری قدیمی دریکی از کانال های خبری منتشر و در فضای مجازی دست به دست شد که در آن نمایی از سه کنده درخت قطع شده در خیابان ولیعصر تقاطع مطهری نمایان وعامل پاکبان شهرداری نیز به نظافت محل مشغول است . بر اساس انچه که در این عکس و شرح آن عنوان شده بود شهرداری تهران اقدام به قطع شبانه درختان خیابان ولیعصر نموده است. در ویدئوی قدیمی دیگری نیز که متعاقب این عکس منتشر شد ادعا شده بود شهرداری درحال قطع شبانه درختان خیابان ولیعصر طی روزهای و شب های اخیر بوده و موضوع با واکنش شهروندان رو برو شده است .

در این خصوص محسن مجد آبادی - مدیر اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۶ - با رد صحت و اصالت زمانی تصویر منتشر شده که مربوط  خیابان ولیعصر تقاطع خیابان شهید مطهری است، گفت: طی سه سال اخیر هیچ گونه درختی در  این محل قطع یا رفع خطر نشده و تصویر منتشر شده مربوط به پیش از اجرای طرح احیای درختان چنار خیابان ولیعصر(عج) است.

وی افزود: تصویر منتشر شده لااقل مربوط به دو یا سه سال قبل بوده و در روزهای اخیر هیچ درخت پوسیده و بیماری به هیچ علتی قطع  یا رفع خطر نشده است.

به گفته مجدآبادی نقطه مذکور در اجرای طرح احیای درختان چنار خیابان ولیعصر(عج) در اسفند سال گذشته درختکاری شده و با مراجعه به محل می‌توان به وضوح مشاهد کرد که در محل مذکور در حال حاضر چند اصله  درخت چنار سبز وجود دارد و واین ادعا که تصویر کنده درخت قطع شده مربوط به روزها و یا حتی ماه‌های اخیر است،منطقی نیست.

مجد آبادی  خاطرنشان کرد: در اجرای طرح احیای درختان چنار خیایان ولیعصر در مقطع زمانی اسفند ۹۷ تا فروردین ۹۸ حدود ۴۵۰ اصله نهال چنار در بخش میانی خیابان ولیعصر (عج) حد فاصل خیابان انقلاب تا بزرگراه  شهید همت توسط سازمان پارک‌ها و شهرداری منطقه ۶ به روش روت بال منتقل و کاشته شده است.

انتهای پیام

نظر شما