شناسهٔ خبر: 34809999 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کمبود مرغ گرم نداریم

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: مرغ گرم اکنون به فراوانی در بازار این استان وجود دارد و کمبودی در این زمینه نداریم.

صاحب‌خبر -

ابوالقاسم محمد زاده در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، افزود: مشکلی در تامین مرغ مورد نیاز مردم استان وجود ندارد و با فعالیت کشتارگاه‌ها، امروز به اندازه کافی مرغ در بازار وجود دارد.

او درباره مشکلاتی که در زمینه توزیع مرغ گرم در روز‌های گذشته وجود داشت، بیان کرد: بر اساس اعلام ستاد تنظیم بازار کشور و با هماهنگی تولیدکنندگان مرغ کشور، هر کیلوگرم مرغ زنده هشت هزار و ۵۵۰ تومان، هر کیلوگرم مرغ در کشتارگاه ۱۲ هزار و برای مصرف کننده ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان قیمت گذاری شد و ما نیز بنا بر ابلاغ صورت گرفته از مرغداران استان خواستیم که این قیمت‌ها را رعایت کنند.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: مرغداران استان گلایه داشتند که گرما برای تولیدشان مشکل ایجاد کرده و این قیمت نمی‌تواند برایشان به صرفه باشد.

محمدزاده عنوان کرد: دیشب جلسه‌ای با حضور مرغداران و صاحبان کشتارگاه‌ها برگزار شد و خودشان به این توافق رسیدند که امروز مرغ با قیمت هر کیلوگرم ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار عرضه شود.

او با تشکر از همکاری مرغداران گفت: کشتارگاه‌ها دیشب فعال بوده اند و امروز به وفور مرغ وارد بازار استان شده است.

از حدود یک هفته پیش نارضایتی مرغداران از تعیین قیمت ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومانی برای مرغ، باعث شد که کشتارگاه‌ها فعال نباشند و مرغ گرم در بازار استان نایاب شود.

رئیس اتحادیه مرغداران استان بوشهر معتقد است هر کیلوگرم مرغ باید به قیمت ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش برسد تا مرغدار بتواند به ادامه تولید امیدوار شود.

انتهای پیام/ک

مرغ در بازار بوشهر فراوان است

نظر شما