شناسهٔ خبر: 34808771 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

ساداتی نژاد در تذکر شفاهی مطرح کرد:

تعدیل پروانه چاه آب؛ چالش کشاورزان کاشان

نماینده مردم آران و بیدگل در مجلس با اشاره به تعدیل پروانه چاه های آب کشاورزی گفت: این امر باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی برای کشاورزان شهرستان آران و بیدگل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیدجواد ساداتی نژاد در نشست علنی امروز (یکشنبه 27 مرداد) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک عید غدیر و گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در تذکری شفاهی خود خطاب به وزیر نیرو گفت: تعدیل پروانه چاه های آب کشاورزی مشکلات زیادی برای مردم شهرستان آران و بیدگل ایجاد کرده است، چرا تا زمانی که راهی برای معیشت کشاورزان ارائه نکردید و آموزشی برای تغییر کشت نداده اید، تعدیل پروانه می کنید.

نماینده مردم آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی افزود: کشاورز با 70 سال سن با این تعدیل پروانه و اعمال 300 ساعت چگونه معیشت خود را تامین کند؟

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر کشور گفت: رودخانه مشهد اردهال در اردیبهشت امسال به دلیل سیلاب دو کشته برجای گذاشت، اما هیچ اقدام جدی تاکنون انجام نشده است. همچنین حقوق معوقه پرسنل شهرداری و اتوبوس رانی کاشان و آران و بیدگل و شهرهای اطراف عقب افتاده است و باید راهکاری پیدا کرد، چرا که شهرداری های شهرهای دیگر نیز با این چالش مواجهند.

ساداتی نژاد در پایان در تذکری خطاب به مونسان درخصوص رسیدگی به آبشار نیاسر تصریح کرد: این آبشار به دلیل حضور گردشگران خارجی باید مقاوم سازی شود./

پایان پیام

نظر شما