شناسهٔ خبر: 34807616 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پیشرفت ۷۰ درصدی سایت جدید نمایشگاه همدان

حمید گلی‌پور گفت: سایت جدید نمایشگاهی این شهر که عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۹۴ آغاز شده تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان افزود: برای احداث محل جدید شرکت نمایشگاه های همدان تاکنون ۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه این طرح باید تا پایان سال ۹۷ به اتمام می رسید خاطرنشان کرد: ادامه فعالیت احداث این طرح با همکاری بخش خصوصی انجام خواهد شد.

گلی پور با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در جامعه بسیار خطیر و حائز اهمیت است اظهار کرد: رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی به شمار می‌آیند و باید از ظرفیت آنها در پیشبرد امور بهره برد.

وی با اشاره به فعالیت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی در کشور و به تبع آن در استان گفت: امروزه در جهان نمایشگاه‌ها به صنعت تبدیل شده‌اند که ایران نیز در این حوزه ورود کرده است هرچند فعالیت در این عرصه جای کار بسیاری دارد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان با بیان اینکه مشکلات زیادی باعث شده صنعت نمایشگاه در ایران جایگاه خود را پیدا نکند گفت: این نمایشگاه تاکنون نام بین المللی را به یدک می کشید و که در ۲۰ روز گذشته برای فعال شدن بخش بین‌المللی نمایشگاه همدان نیز اقداماتی شده است.

گلی پور بیان کرد: هفته گذشته شرکت نمایشگاه های همدان  نخستین تفاهم‌نامه خارجی را با اقلیم کردستان عراق منعقد کرد. 

وی با تاکید به اینکه نمایشگاه بین‌المللی کمک می‌کند تا تولیدکننده به راحتی کالای خود را در کشورهای دیگر عرضه کند و ارزآوری داشته باشد افزود: به طور میانگین گردش مالی نمایشگاه در سال ۴۵۰ میلیارد ریال  است.

وی گفت: در سالهای گذشته نمایشگاه کتاب در همدان برگزار نشده و با رایزنی های انجام شده توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی امسال نمایشگاه کتاب را نیز برگزار خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان در پاسخ به این مطلب که نمایشگاه حیاط خلوت استانداری شده است گفت: نمایشگاه بین‌المللی حیاط خلوت جایی نبوده و نیست، این مرکز تنها ۱۸ نفر نیرو ثابت دارد و فقط یک بنگاه اقتصادی است.

 

نظر شما