شناسهٔ خبر: 34803832 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان :

26 میلیارد ریال تسهیلات به جوانان کارآفرین پرداخت کرده ایم

از نیمه دوم سال 97 تاکنون 26 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح های کارآفرینی به 41 نفر از جوانان کارآفرین استان گیلان پرداخت شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، مریم بخشی با اشاره به تفاهم نامه منعقده بین وزارت ورزش و جوانان و صندوق کارآفرینی امید کشورگفت: تعداد 41 فقره تسهیلات در حوزه های مختلف کارآفرینی شامل ورزشی، کشاورزی، خدمات، گردشگری و بوم گردی، صنایع دستی، رباتیک، فضای مجازی و رسانه، تجهیز مراکز مشاوره و... به ارزش 26 میلیارد ریال به جوانان کارآفرین پرداخت شده است .
وی افزود: از ابتدای مرداد ماه سال گذشته و با ابلاغ دستورالعمل اطلاع رسانی به جوانان استان از طریق سایت اداره کل و همچنین ادارات شهرستانی ورزش و جوانان صورت گرفت تعداد 165 طرح از جوانان واجد شرایط(جوان 18 تا 35 سال، دارای پایان خدمت، نداشتن بیمه و...) دریافت و به صندوق کارآفرینی استان معرفی شدند که با توجه به اعتبار 2 میلیارد و ششصد میلیونی استان گیلان تعداد 41 نفر(12 نفر خانم و 29 نفر آقا ) موفق به دریافت این تسهیلات از 100 تا 1000 میلیون ریال شد و مابقی نفرات در انتظار ابلاغ اعتبارات جدید در سال 98 می باشند.
وی همچنین به دریافت بیش از 50 عنوان طرح کارآفرینی از ابتدای سال جاری اشاره کرد و گفت: منتظر ابلاغ اعتبار وزارت هستیم تا بتوانیم کارآفرینان را برای دریافت تسهیلات معرفی کنیم .

نظر شما