شناسهٔ خبر: 34803723 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد:

راهبرد مردمی کردن تبلیغات دینی در دستور کار است

خرم‌آباد- مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه راهبرد مردمی کردن تبلیغات دینی در دستور کار این نهاد است، گفت: اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها نیز نگاهشان باید بیشتر مردمی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی امین صبح امروز یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه لرستان گفت: حوزه روابط عمومی و رسانه تبلیغات اسلامی به دنبال صورت دادن یک محتوای غنی و خوب و زدن حرف مهمی است که این بحث راهبردی را سازمان تبلیغات اسلامی از لرستان کلید می خورد و جرقه آن زده می شود و  سپس در سطح کشور تسری می یابد.

وی با اشاره به ایام غدیر و پس از آن ایام محرم، افزود: راهبرد اساسی سازمان تبلیغات اسلامی مردمی کردن تبلیغات دینی است. این جمله کلیدی و تیتر اصلی ما در راهبردهای سازمان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه قرار است این مردم باشند که همانگونه از گذشته بار مسئولیت را به دوش گرفته اند، امروز نیز بار تبلیغات دینی را به دوش بکشند، تصریح کرد: مردم از گذشته در مساجد و تکایا به عنوان محل تبلیغات دینی حضور فعال داشته اند و امروز هم باید به همین شکل تبلیغات دینی اتفاق بیفتد. قرار است مردم فصل الخطاب باشند.

حجت السلام مهدوی امین با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه و روابط عمومی ها نیز نگاهشان باید بیشتر مردمی شود، افزود: سعی کنیم این مردم باشند که محور قرار بگیرند، مطالبات مردم محور باشد.

وی با اشاره به ضرورت مردمی بودن اقدامات حوزه تبلیغات و فرهنگ دینی خاطرنشان کرد: امروز رهبر معظم انقلاب می فرماید این راه پر افتخار را ادامه می دهم و به این مردم هم اعتماد دارم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه برنامه های غدیر را نیز به صورت مردمی در مساجد و تکایا، در پارک ها و مکان های عمومی برگزار می کنیم، تصریح کرد: ستاد غدیر به ریاست نماینده ولی فقیه در لرستان به جد پیگیر برگزاری مراسمات ایام غدیر است. در روز عید غدیر نیز در محل حوزه علمیه کمالیه برنامه مفصلی خواهیم داشت.

حجت الاسلام مهدوی امین با تاکید بر اینکه بعد از غدیر نیز عملیات محرم را آغاز خواهیم کرد، گفت: این عملیات از شنبه شروع می شود و بیش از ۶۸۰ نفر از اقشار تاثیرگذار مثل روحانیون، اساتید، روسای هیئات مذهبی و مداحان آموزش های خاص خواهند دید و برای عملیات محرم آماده می شوند.

نظر شما