شناسهٔ خبر: 34801099 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در پی درخشش تیم کبدی پسران در مسابقات جوانان کشور

کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان در پی درخشش مقتدرانه و غرورآفرین پسران کبدی کار شایسته سیستان و بلوچستان در پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان کشور و کسب مدال ارزشمند طلای این رقابت ها که نشان از شایستگی و توانمندی جوانان رشید این مرز و بوم است، با صدور پیامی تبریک گفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان وبه نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان سیستان و بلوچستان، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان در پی درخشش مقتدرانه و غرورآفرین پسران کبدی کار شایسته سیستان و بلوچستان در پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان کشور و کسب مدال ارزشمند طلای این رقابت ها که نشان از شایستگی و توانمندی جوانان رشید این مرز و بوم است را تبریک گفت.
جوانان غیور و حماسه آفرین تیم‌ کبدی پسران استان، با درخشش خیره کننده خودشان در مسابقات کشوری و کسب جام قهرمانی، علاوه بر عیدی طلایی در عیدسعیدقربان بار دیگر افتخارآفرین شدند و برگ زرین دیگری به افتخارات ورزش استان افزودند.
اینجانب از طرف خود و نیابتاً از طرف جامعه ورزش و جوانان این عیدی بزرگ و غرورانگیز را به مردم عزیز و شریف استان سیستان وبلوچستان به ویژه جامعه کبدی تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزو می‌کنم جامعه سرافراز ورزش استان همواره در عرصه رقابت‌های مختلف ملی و بین المللی پیام آور شادی و افتخار برای سرزمین نخل و آفتاب باشند.
ضمن تشکر و تبریک از، مربیان، بازیکنان، اعضا و دست اندرکاران تیم کبدی پسران استان، از خداوند منان توفیقات هرچه بیشتر فرزندان و جوانان شایسته این استان مرزی و پهناور سیستان و بلوچستان را خواستارم.
ادهم کرد زابلی
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان

نظر شما