شناسهٔ خبر: 34801092 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بررسی عملکرد شب گذشته لژیونرها

درخشش خیره‌کننده شریفی در اولین بازی برای سومقاییت/ جهانبخش باز هم در فهرست برایتون نبود!

شب گذشته (شنبه) برخی از لژیونر‌ها برای تیم‌های خود به میدان رفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، شب گذشته (شنبه) برخی از لژیونر‌های فوتبال ایران برای تیم‌های خود به میدان رفتند.

لیگ برتر آذربایجان/ سومقاییت ۲ - قباله صفر

در هفته اول لیگ برتر فوتبال آذربایجان شب گذشته تیم‌های سومقاییت و قباله به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با درخشش لژیونر فوتبال کشورمان به پایان رسید.

مهدی شریفی مهاجم فصل گذشته پرسپولیس در اولین بازی خود پس از پیوستن به تیم سومقاییت از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داشت. این بازیکن که انگیزه زیادی برای اثبات توانایی‌های خود دارد موفق شد در این بازی هر ۲ گل تیمش را به ثمر برساند تا در ورودش به لیگ آذربایجان درخشش خیره‌کننده‌ای داشته باشد.

لیگ برتر انگلیس/ برایتون یک - وستهام یک

در هفته دوم لیگ برتر فوتبال جزیره شب گذشته تیم‌های برایتون و وستهام به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با توقف تیم لژیونر ایران به پایان رسید. علیرضا جهانبخش ملی‌پوش ایرانی تیم برایتون در این بازی مثل بازی قبل مقابل واتفورد، در فهرست ۱۸ نفره تیمش هم حضور نداشت تا اینگونه دو بازی ابتدایی فصل را از دست بدهد.

لیگ برتر روسیه/ زنیت سن‌پترزبورگ صفر - احمد گروژنی صفر

در هفته ششم لیگ برتر روسیه شب گذشته تیم‌های فوتبال زنیت و احمد گروژنی با یکدیگر مسابقه دادند که این بازی در پایان با نتیجه بدون گل به پایان رسید. سردار آزمون ستاره ایرانی این روز‌های تیم زنیت در این دیدار هم مثل بازی‌های قبلی در ترکیب اصلی حضور داشت، اما این بار موفق نشد با گلزنی ۳ امتیاز را برای تیمش کسب کند. البته آزمون در این بازی در دقیقه ۷ برای زنیت گل زد، اما این گل از سوی داور مردود اعلام شد.

لیگ برتر فرانسه/ آمیان یک - لیل صفر

در هفته لیگ برتر فرانسه شب گذشته تیم‌های آمیان و لیل به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری تیم لژیونر کشورمان به پایان رسید. سامان قدوس که در این بازی برخلاف دیدار قبلی آمیان در ترکیب اصلی حضور داشت پایه‌گذار گل تیمش در دقیقه ۷۰ بود و نمایش قابل قبولی داشت.

انتهای پیام/

نظر شما