شناسهٔ خبر: 34795127 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گام محکم تیم فوتبال 90 ارومیه در لیگ یک/برد شیرین خارج از خانه شاگردان بیاتلو

نخستین هفته لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که تیم فوتبال 90 ارومیه به یک برد شیرین خارج از خانه دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، در نخستین هفته لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز تیم فوتبال 90 ارومیه در تبریز مهمان تیم علم و ادب این شهر بود.

«وحید بیاتلو» سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه، بازیکنانی همچون عبدالصمد احمدی، سیروس صادقیان، شیرزاد فرید، امین عباسی، وحید نعمتی، محمد فلاحیان، داود شاهواروقی، فرشاد اسدی، علی کرمی، محمد عبادزاده و سیدمحمد ابوترابی را در ترکیب اصلی تیم وارد میدان کرد.

تیم فوتبال 90 ارومیه که در تلاش برای صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است در این دیدار در دقیقه 31 بازی توسط سیدمحمد ابوترابی به گل نخست بازی رسید.

در نیمه نخست بازی زننده گل تیم 90 یعنی سیدمحمد ابوترابی و شیرزاد فرید از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

با آغاز نیمه دوم بازی، تیم میزبان برای جبران گل خورده، حملاتی را بر روی دروازه ارومیه وارد کرد و در دقیقه 49 با گل رضا نجاری بازی را به تساوی کشید.

در ادامه، مدافع تیم 90 ارومیه یعنی شیرزاد فرید این بار در دقیقه 60 بازی بار دیگر از داور مسابقه کارت زرد دریافت و از بازی اخراج شد تا تیم مهمان، 30 دقیقه پایانی را با یک یار کمتر ادامه دهد.

در ادامه نیز وحید بیاتلو دست به تعویض نخست خود زد و علیرضا قاسمی را به جای سیدمحمد ابوترابی، زننده گل نود ارومیه به زمین بازی فرستاد.

چند دقیقه بعد، تیم 90 ارومیه صاحب ضربه پنالتی شد و فرشاد اسدی در دقیقه 90 گل دوم تیم را به ثمر رساند تا نتیجه دو بر یک به سود ارومیه ادامه یابد.

تعویض دوم بیاتلو، ورود بهنام رسومی نیا به جای محمد عبادزاده بود و در ادامه، آرمان سوداگر نیز به جای فرشاد اسدی وارد میدان شد.

سرانجام این بازی با برد شیرین خارج از خانه ارومیه به پایان رسید و تیم 90 صاحب هر سه امتیاز این بازی شد.

انتهای پیام/61024/ن

 

نظر شما