شناسهٔ خبر: 34791706 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ساماندهی دست‌فروشان در بازارچه ۲۲ بهمن

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس گفت: آمادگی لازم برای ساماندهی دستفروشان بازارچه ۲۲بهمن به نحوی که شئونات فرهنگی رعایت شود را داریم.

صاحب‌خبر -

علی عامری سیاهویی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از سیاست های اصلی این سازمان، ساماندهی قشر زحمت کش دستفروشان است.

وی با اشاره به اینکه عرضه لباس های مخصوص بانوان توسط دستفروشان بر روی زمین و دید عموم مردم  از بُعد فرهنگی و اجتماعی کار پسندیده ای نیست، افزود: از این رو این سازمان با همکاری فرمانداری، نیروی انتظامی و سازمان صنعت، معدن و تجارت، آمادگی لازم را در بحث ساماندهی این عرضه در بازارچه ۲۲ بهمن دارد تا فروشندگان در محیطی کاملا زنانه و امن اقدام به فروش محصولات شان کنند.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس به مبلغ عوارضی که در قبال ساماندهی بابت هر غرفه اخذ می‌شود پرداخت و گفت:  هر غرفه‌ای که در اختیار این بانوان قرار می گیرد مبلغ ۸۵ هزار تومان بابت خدماتی که شامل هزینه برق و سرویس بهداشتی و...در این بازارچه ارائه می شود دریافت می گردد.

عامری در پاسخ به این سوال که چرا در طول این مدت گذشته کار ساماندهی این قشر صورت نگرفته، عنوان کرد: سال گذشته درخواستی مبنی بر  ساماندهی تعدادی از بانوان دستفروش که اقدام به فروش لباس های مخصوص بانوان می کردند به این سازمان واصل شد و لذا این سازمان اعلام کرد آمادگی لازم را در این خصوص دارد، ولی متأسفانه مورد استقبال دیگر دستفروشان قرار نگرفت و به سرانجام نرسید.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با همکاری سایر سازمان ها و مشارکت و همراهی خود دستفروشان به خصوص دستفروشان لباس های مخصوص بانوان که در دید عموم مردم (آقایان) اقدام به عرضه می کنند شاهد ساماندهی آن ها باشیم.

انتهای پیام/ر/

نظر شما