شناسهٔ خبر: 34790850 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۷۰ فقره سرقت در کارنامه سارق موتور کولر در کاشمر

جانشین فرماندهی انتظامی کاشمر از دستگیری سارق حرفه‌ای موتور کولر با ۷۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین یزدانی گفت: در پی اعلام یک مورد سرقت موتور کولر از یک مجتمع مسکونی در کاشمر، ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ جانبازان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی را در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرماندهی انتظامی کاشمر افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ جانبازان پس از انجام تحقیقات گسترده میدانی به فردی که در همان مجتمع مسکونی، سکونت داشته مظنون و او را به طور نامحسوس تحت مراقبت قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ پس از تکمیل مستندات قانونی با هماهنگی مقام قضایی، طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه این متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیر زیادی اموال سرقتی را کشف کردند.

یزدانی تصریح کرد: متهم که در ابتدا منکر هر گونه سرقتی بود در بازجویی‌های فنی پلیس راهی جز بیان حقیقت نیافت و به ۷۰ سرقت از اماکن خصوصی کاشمر از جمله ۱۲ فقره سرقت موتور کولر اعتراف کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی کاشمر با اشاره به تحویل اموال مکشوفه به مالباختگان، از دستگیری دو مالخر در همین زمینه خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ 70031

نظر شما