شناسهٔ خبر: 34790768 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با حضور امیر دریادار حسنی مقدم انجام شد؛

تیم چوگان نقش جهان نزاجا قهرمان رقابت‌های جام دکوکاپ شد

جواد بخشی الموتی

تیم چوگان نقش جهان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در رقابت های جام دکوکاپ با برتری مقابل تیم کاسپین باشگاه شهدا به مقام قهرمانی رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، تیم چوگان نقش جهان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در رقابت های جام دکوکاپ  که با حضور محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی وزیر ورزش و جوانان، معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده، ابراهیم نوزایی رئیس فدراسیون چوگان و سایر مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، با برتری ۷ بر ۳ برابر مقابل تیم کاسپین باشگاه شهدا به مقام قهرمانی رسید.

سرهنگ دوم مهدی دریانی فرمانده باشگاه فرهنگی ورزشی ذوالجناح نیروی زمینی ارتش با اعلام خبر فوق گفت: این رقابت ها با هندیکاپ ۲ تا ۶، در زمین چوگان شهدا آغاز شد و تیم نقش جهان پس از انجام چهار چوکه ۷ دقیقه ای با نتیجه ۷ بر ۳ برابر تیم کاسپین به برتری رسید و جام قهرمانی را از آن خود کرد.

وی افزود: تیم کاسپین با در اختیار داشتن دو ورزشکار از کشور آرژانتین نتوانست حریف تیم چوگان نقش جهان نیروی زمینی ارتش شود.

فرمانده باشگاه فرهنگی ورزشی ذوالجناح نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه این مسابقات با حضور چهار تیم منتخب کشور برگزار شد، گفت این مسابقات به میزبانی فدراسیون چوگان جمهوری اسلامی ایران برگزار شد که در نهایت تیم نقش جهان نیروی زمینی ارتش، پاسارگارد و کاسپین به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

سرهنگ دوم دریانی تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش در حوزه چوگان برنامه های بسیار ارزشمندی را در دستور کار خود قرار داده است و در سال‌های اخیر نیز در تمامی مسابقات مقام های خوبی را کسب کرده است.

لازم به ذکر است تیم چوگان نقش جهان نیروی زمینی ارتش، قبل از این مسابقات در مسابقات قهرمانی استان تهران نیز به قهرمانی دست یافته بود.

نظر شما