شناسهٔ خبر: 34790748 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

پیش‌تولید فصل جدید خندوانه آغاز شده است

مراحل پیش‌تولید فصل جدید برنامه خندوانه آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، سید علی احمدی تهیه‌کننده خندوانه درباره گمانه‌زنی‌ها و اخبار فصل جدید خندوانه اظهار کرد: مراحل پیش تولید فصل جدید شروع شده و کارها در روال طبیعی خودش جلو می‌رود. ما در پایان فصل قبلی هم گفته بودیم که از عید تا پایان ماه صفر مشغول کارهای مقدماتی خواهیم بود و ان‌شاءالله پس از پایان ماه صفر با یک فصل جدید و ایده‌های جدید در خدمت مردم خواهیم بود، حالا هم سر همان حرف هستیم و چیزی تغییر نکرده است.

وی درباره زمان دقیق پخش سری جدید خندوانه گفت: زمان دقیق همان پایان ماه صفر است، حالا ممکن است چند روز یا هفته این زمان جابه‌جا شود که با توجه به شرایط تولید و هماهنگی‌های لازم در چنین برنامه‌ای اتفاق عجیبی نیست.

تهیه‌کننده خندوانه درباره این‌که آیا عدم حضور رامبد جوان در مراحل پیش‌تولید به کار آسیب نمی‌زند، نیز بیان کرد: با رامبد در ارتباط هستیم و کارها به صورت گروهی و با همفکری همه اعضا انجام می‌شود و ان‌شاءالله با بازگشت رامبد هم کارها با سرعت بیشتر جلو خواهد رفت.

وی درباره پخش و عدم پخش گزیده‌های فصل قبلی خندوانه گفت: ما همیشه با پخش گزیده‌ها مخالف بودیم، چون فکر می‌کردیم که برای بازآفرینی و ایجاد خلاقیت و ایده جدید، نیاز داریم که مدتی خندوانه روی آنتن نباشد و این برای ما و عوامل تولید و اتاق فکر فرصت ایجاد می‌کرد و از حیث مخاطب هم یک آمادگی و اشتیاق برای تماشای فصل جدید ایجاد می‌شد.

احمدی از برخی گمانه‌زنی‌ها و حاشیه‌سازی‌ها گلایه کرد و اظهار کرد: حرمت مردم و مخاطبان این برنامه که با عشق و محبت خندوانه را دنبال می‌کنند آنقدر بالا و ارزشمند هست که هیچ‌کدام از ما نباید به خودمان اجازه بدهیم با حرف‌های نادرست و اطلاعات غلط مردم را آزار دهیم. هدف و راهبرد خندوانه از ابتدا شاد کردن مردم ایران بوده و همه عوامل طی این سال‌ها با نگاه به همین هدف همه سختی‌ها و مشقت‌ها را تحمل کرده‌اند. ما امیدواریم با عنایت خدا و لطف مردم و کمک رسانه‌ها بتوانیم به تزریق «حال خوب» در جامعه کمک کنیم و در همین راستا نباید حاشیه‌ها و بعضی بداخلاقی‌ها را جدی گرفت.

انتهای پیام/4072/

نظر شما