شناسهٔ خبر: 34790647 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان:

جلسات اداری نباید مانع خدمت‌رسانی به مردم شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با تأکید بر اینکه جلسات اداری مانع خدمت‌رسانی به مردم نشود، گفت: باید مدیران فرصت لازم برای پاسخگویی به درخواست‌های مردم را داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در شورای اداری استان کرمان، کمک به دیگران و حل مشکلات مردم را مورد تأکید قرار داد و گفت: کارکنان ادارات در جایگاهی هستند که می‌توانند نیازهای مردم را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه موضوع امامت و ولایت ادامه‌دهنده رسالت و نبوت است، ادامه داد: طبق اعتقادات دینی خود اصول و فروعی را قائل هستیم و وقتی اصول را می‌شماریم، پنج اصل درباره اصول ذکر می‌کنیم که یکی از این موارد موضوع امامت است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: تفاوت مهم و اساسی اصول و فروع دین در این است که اصول دین یا فعل خداست یا صفت خدا و فروع گاهی با همه اهمیت خود فعل مکلف است.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: عید غدیر آغاز امامتی است که تکمیل‌کننده رسالت و نبوت است و اگر این امامت در ادامه رسالت قرار نگیرد، کار رسول یا نبی ابتر و ناقص می‌ماند.

وی با اشاره به اینکه آدمی دو ظرفیت خدادادی سلامت و قدرت و توان را در اختیار دارد که به صورت امانت در اختیار او قرار گرفته است، تأکید کرد: بخشی از قدرت انسان در ذات او بوده و بخشی از آن در موقعیت‌هایی است که دیگران آن را در اختیار آدمی قرار می‌دهند که البته هر دوی آنها روزی سلب خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با تأکید بر اینکه جلسات اداری مانع خدمت‌رسانی به مردم نشود، یادآور شد: باید ترتیبی اتخاذ شود تا مدیران فرصت لازم برای پاسخگویی به درخواست‌های مردم را داشته باشند.

انتهای پیام/4078/

برچسب‌ها:

نظر شما