شناسهٔ خبر: 34790644 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

جمهوری آذربایجان یکی از مقاصد محصولات دانش‌بنیان شرکت‌های استان آذربایجان‌غربی

سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی گفت: شرکت اروم نیروتوان از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری استان صادرات محصولات دانش بنیان خود را به جمهوری آذربایجان آغاز کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، علی محمدنیکبخت با اشاره به اعزام تعدادی از شرکت های مسقر به تور فناوری جمهوری آذربایجان توسط پارک علم و فناوری اظهار کرد: در این سفر طبق رایزنی‌های انجام‌گرفته جهت فروش محصولات دانش بنیان شرکتهای مستقر در پارک، تفاهم نامه ای فی مابین شرکت اروم نیرو توان و شرکت INTERNERQO از این کشور منعقد شد.

وی ادامه داد:  به دنبال انجام مفاد این تفاهم نامه، قرار است شرکت اروم نیرو توان اولین محموله محصولات دانش بنیان و تجهیزات خود به این شرکت را انجام دهد.
سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی درباره محصول صادره شده، گفت: طراحی خازن های صنعتی با آرایش ستاره زمین شده از سال ۱۳۸۹ و به منظور کاهش معایب موجود در طراحی بانک خازنی در شرکت اروم نیرو توان کلید خورد، به این ترتیب نسل جدیدی از خازنها به منظور کاهش توان راکتیو و اصلاح ضریب توان، کاهش تلفات کابلی، کاهش درصدی از تلفات انرژی اکتیو، بهینه سازی مصرف برق طراحی و ساخته شد.
نیکخبت  ادامه داد: خازن های صنعتی تولیدی این شرکت از سه سری خازن با توان های کم که بصورت ستاره به هم متصل شده اند و می توان از این نوع خازن ها بصورت تک فاز و دو فاز نیز بهره برداری نمود.

46
 

نظر شما