شناسهٔ خبر: 34790535 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

محمودزاده: بلیت فروشی الکترونیکی مخصوص رقابت‌های لیگ برتر است/ برخی ورزشگاه‌های لیگ یک امکانات ابتدایی را هم ندارند

مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران گفت: مواردی مانند بلیت فروشی الکترونیکی مخصوص رقابت‌های لیگ برتر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران درباره سخت گیری های سازمان لیگ روی استانداردسازی ورزشگاه ها برای آغاز فصل جدید این مسابقات بیان کرد: با توجه به مکاتبات سازمان لیگ مبنی بر اینکه ورزشگاه های میزبان بازی های لیگ یک هم باید حداقل استانداردها را در اختیار داشته باشند، باشگاه ها و ادارات کل ورزش و جوانان استان ها هم در این زمینه تلاش کردند. البته برخی ورزشگاه ها به شرایط مطلوب نرسیده اند. به طور مثال تیم آرمان گهر سیرجان به دلیل فراهم نشدن امکانات در ورزشگاه امام علی، امروز(شنبه) بازی خود مقابل گل ریحان البرز را در این ورزشگاه انجام نمی دهد و این دیدار به شهر کرمان منتقل شد.

او افزود: در هفته آتی هم به احتمال فراوان بازی تیم خوشه طلایی ساوه به دلیل مشابه در قم یا اراک برگزار خواهد شد تا در هفته های آینده ورزشگاه ساوه آماده شود.

محمود زاده درباره جلوگیری از ثبت قراردادهای جدید تیم های بدهکار لیگ یک گفت: همین الان بیش از ۶ تیم در کمیته نقل و انتقالات مشغول پیگیری پرونده هایشان هستند و در صورت مثبت بودن ارزیابی نهایی درباره این پرنده ها، مجوز بازی بازیکنان تیم ها صادر می شود. متاسفانه روند انجام شدن کار در دقیقه ۹۰ از سوی باشگاه ها هرگز درست نمی شود و همین امر مشکلات زیادی را برای همکاران من در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: عصر جدید برای آماتور‌ها کلید خورد/ آغاز ماراتن فوتبالی برای کسب جواز حرفه‌ای

او درباره اینکه آیا ورزشگاه میزبان بازی های لیگ یک هم باید به بلیت فروشی الکترونیکی، شماره گزاری صندلی ها و دوربین های مداربسته مجهز باشند، اظهار داشت: برخی ورزشگاه های لیگ یک امکانات ابتدایی مانند جایگاه خبرنگاران، چمن باکیفیت و رختکن های مناسب را ندارند. مسائلی مانند بلیت فروشی الکترونیکی مورد تاکید وزارت ورزش، سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و نیروهای امنیتی در بحث لیگ برتر است و این موارد مخصوص لیگ برتر را فصل آینده به لیگ یک منتقل می کنیم. با این وجود متاسفانه ورزشگاه برخی تیم ها حتی حداقل های ممکن را هم نداشت.

مسئول برگزاری رقابت های لیگ یک درباره زمان برگزاری بازی های این لیگ در هر هفته گفت: تلاش می کنیم بازی ها را وسط هفته و در شرایطی برگزار کنیم تا با لیگ برتر تداخلی ایجاد نشود. البته امکان دارد در هفته های ابتدایی لیگ یک با لیگ برتر تداخل به وجود بیاید که به زودی حل می شود.

بیشتر بخوانید: حضور چشمگیر مربیان شناخته شده در لیگ آزادگان

انتهای پیام/

آخرین اخبار از رقابت های لیگ برتر فوتبال

نظر شما