شناسهٔ خبر: 34789313 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

استاندار کرمان در سفر به رفسنجان مطرح کرد:

تغییر ساختار پنجره واحد سرمایه گذاری استان

استاندار کرمان در حاشیه بازدید از جاده نوق به رفسنجان گفت: پنجره واحد فیزیکی استان محل تصمیم گیری است و برای تسریع در فرآیند سرمایه گذاری نیازمند حضور و همراهی مدیران دارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمد جواد فدائی صبح امروز چهارشنبه 23 مردادماه 98 همراه با جمعی از مدیران استان با هدف افتتاح و بازدید از پروژه های مختلف صنعتی، کشاورزی و عمرانی وارد شهرستان رفسنجان شد و مورد استقبال نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس و فرماندار این شهرستان قرار گرفت.
وی در حاشیه بازدید از جاده نوق به رفسنجان افزود: امروز در سفر به رفسنجان، ضمن بازدید از برخی واحدهای صنعتی و پروژه های عمرانی، سه طرح در حوزه عمران شهری، فرهنگی و گردشگری و کشاورزی افتتاح شد.
استاندار کرمان با اشاره به فاصله 108 کیلومتری رفسنجان تا انتهای حوزه استحفاظی کرمان تصریح کرد: بنا به گفته مسئولین اجرایی این طرح، 28 کیلومتر از مسیر احداث شده است و 20 کیلومتر نیز در حال احداث است که براس تکمیل مابقی مسیر به رقمی حدود 130 میلیارد تومان اعتبار نیازمندیم.
دکتر فدائی پنجره واحد فیزیکی استان را محلی برای تصمیم گیری دانست و اظهار داشت: پنجره واحد فیزیکی با هدف تسریع در فرآیند صدور مجوز سرمایه گذاران از اواخر سال 96 با حضور نمایندگان تام الاختیار دستگاه های متولی در استان تشکیل شده است و باوجود مزایای اجرای این پنجره، ادامه آن با موانعی روبرو شد.
وی اضافه کرد: متأسفانه روند پنجره واحد فیزیکی استان به سمتی پیش رفت که برخی از نمایندگان دستگاه های اجرایی باوجود تام الاختیار بودن، از شجاعت لازم برای تصمیم گیری برخوردار نبودند و بدین منظور تصمیم گرفتیم ساختار پنجره واحد را تغییر دهیم تا این پنجره با حضور خود مدیران تشکیل شود.
استاندار کرمان تصریح کرد: پنجره واحد الکترونیکی نیز توسط اتاق بازرگانی استان تشکیل خواهد شد.

نظر شما