شناسهٔ خبر: 34778418 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نیروهای مسلح افسران جنگ نرم و امید آینده ایران هستند

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به جایگاه نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی گفت: نیروهای مسلح به عنوان افسران جنگ نرم و امید آینده ایران اسلامی تحت زعامت مقام معظم رهبری هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در پایگاه پشتیبانی ناوگان شمال منجیل اظهار کرد: به برکت راهنمایی‌ها و ارشاد امامین انقلاب، مجاهدت‌های نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی و رزمندگان، ایثارگران و شهدای عزیز، ایران اسلامی به اقتدار و عزت رسیده است.

وی با اشاره به اقتدار و عظمت ارتش جمهوری اسلامی افزود: ارتش جمهوری اسلامی هیچ همتای دیگری در جهان ندارد و این ادعا از سوی سیاست مداران کشورها مطرح شده است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه ولایت فقیه، ولایت اسلام است، گفت: به اذعان متفکران و سیاسیون غربی، رهبر انقلاب با بیانات ارزشمندشان معادلات جهانی را بر هم می‌زنند از این حیث باید قدردان رهبر و ولایت فقیه باشیم.

فلاحتی با بیان اینکه جایگاه نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی معنوی و اعتقادی است تصریح کرد: اعتقادی و مذهبی بودن نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی این عزیزان را با سایر نیرهای مسلح جهان متمایز کرده است.

وی با اشاره به ولایت‌پذیری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی افزود: نیروهای مسلح به عنوان افسران جنگ نرم و امید آینده ایران اسلامی تحت زعامت مقام معظم رهبری هستند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به مردمی بودن نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح برخاسته از بطن مردم بوده و مردم حُب ویژه‌ای به نیروهای مسلح دارند و از این عزیزان حمایت می‌کنند.

فلاحتی با تأکید بر پرورش جوانان مؤمن و انقلابی توسط فرماندهان بیان کرد: ایمان چراغ راه و هدایت جوانان است و باید تربیت جوانان انقلابی، ولایت مدار و مؤمن در گام دوم انقلاب را جدی بگیریم.

وی با تأکید بر بصیرت افزایی در بین جوانان افزود: ما باید جوانان بصیر و دشمن شناس تربیت کنیم چرا که بسیاری از جوانان نسبت به تمییز دشمن و غیر دشمن دچار اشتباه هستند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان تربیت جوانان آماده به رزم و با اراده را بسیار با اهمیت دانست و گفت: جوانان به ویژه در بین نیروهای مسلح می‌بایست آمادگی دفاعی خود را تقویت کنند.

فلاحتی با تأکید بر تربیت جوانان خلاق و منضبط افزود: نیروهای مسلح دارای خلاقیت‌های ارزشمندی هستند و این روند باید تقویت شود.

انتهای پیام/84007

نظر شما