شناسهٔ خبر: 34776912 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من/ هیچ کمبودی در خدمات‌رسانی به بیماران در قروه وجود ندارد

مدیرشبکه بهداشت و درمان قروه گفت: تمام کارکنان بخش‌های بیمارستانی و مراکز درمانی این شهرستان به صورت برنامه‌ریزی جامع فعال هستند و هیچ مشکلی در ارائه خدمات مطلوب به بیماران وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، خبرگزاری فارس در سال گذشته سامانه‌ای برای پیگیری سوژه‌های مردمی را راه‌اندازی کرد که در این سامانه دغدغه و مسائل مردمی ثبت می‌شود و خبرنگاران این رسانه تا حصول نتیجه آن را پیگیری و اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

سوژه‌ای با عنوان «عدم معاینه پزشکان در مراکز درمانی قروه» در سامانه «فارس من» خبرگزاری فارس استان کردستان ثبت شده است که مردم خواستار پیگیری آن توسط خبرنگاران این رسانه مردمی شده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قروه گفت: در بخش اورژانس بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان ۱۲ پزشک عمومی فعالیت دارند و در هر شیفت ۶ پزشک آماده ارائه خدمات درمانی به بیماران هستند.

هوشنگ پیرفلاح ادامه داد: ۴۳۶ قلم دارو در داروخانه شهری و روستایی قروه وجود دارد و هیچ کمبود دارویی گزارش نشده است و علت کمبود برخی از اقلام دارویی به میزان تقاضای بیش از حد آن بستگی دارد.

وی در ادامه این مطلب افزود: تمام داروهای مصرفی بیماران با هماهنگی پزشک معالج صورت می‌گیرد و هیچ تخلفی در این زمینه مشاهده نشده است.

پیرفلاح تصریح کرد: بیمارستان شهید بهشتی قروه دارای ۶ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه ذخیره در مرکز بهداشت و درمان است و برای اعزام بیماران بدحال به مراکز درمانی سایر استان‌ها از پد هوایی(بالگرد) استفاده می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قروه ادامه داد: در مراکز درمانی روستایی شهرستان قروه ۱۸ پزشک عمومی  و ۱۷ کارشناس بهداشت محیط نیز فعالیت دارند که به صورت شبانه‌روزی از نانوایی‌ها، بهداشت معابر، مواد خوراکی عرضه شده در مغازه‌ها نظارت دارند.

پیرفلاح در مورد فعالیت دندان‌پزشکان گفت: بسیاری از خدمات ارائه شده از سوی دندان‌پزشکان طبق تعرفه‌های دولتی است اما بخشی از آن به صورت آزاد محاسبه می‌شود، همچنین کاهش هزینه‌های دندان‌پزشکی نیازمند حمایت و زیرپوشش قرار گرفتن از سوی شرکت‌های بیمه است.

انتهای پیام/ 2330 / 86

نظر شما