شناسهٔ خبر: 34776840 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

نیروهای ثبت احوال مزد خدمت‌رسانی خود به مردم را با کسب رتبه برتر دریافت کردند/استاندار البرز روحیه بسیجی خود را همچنان حفظ کرده است/پیوستگی زنجیره موفقیت استاندار البرز را آرزومندیم

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه دکتر شهبازی همواره روحیه بسیجی خود را حفظ کرده است، گفت: استاندار البرز از گذشته های دور تاکنون در پست های مختلف بسیار موفق عمل کرده و همیشه رضایتمندی مسئولان بالادستی و مردم مصداق بارز این مدعاست، امید است این زنجیره موفقیت همواره پیوسته باشد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حمید درخشان‌نیا در نهمین دوره همایش روسای ایثارگران سازمان ثبت احوال کشور اظهار داشت: سازمان ثبت احوال با توجه به اینکه صد‌‌‌درصد با آحاد مردم در ارتباط است نیروهایی دارد که با عشق، کمترین توقع و هیچگونه رانتی فقط به مردم خدمت می‌کنند.
وی با بیان اینکه ایثارگری نعمت خاصی است که نیازمند فضل الهی است، گفت: ما مسئولان باید از فرصتهایی که در اختیار داریم برای خدمت به مردم استفاده کرده و آنها را مغتنم شماریم. 
درخشان‌نیا از روسای ایثارگران حاضر در همایش خواست هدف خود را متمرکز کرده و با خدمت‌رسانی و تکریم ارباب رجوع و هم افزایی در راه خدمت به مردم قدم بردارند.
وی در پایان گفت: کسی ولایت مدار است که به مردم خدمت کند و مردم از آنها راضی باشند.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه یکی از شاخصه‌های انتخاب این سازمان رضایتمندی مردم بوده است، گفت: نیروهای این سازمان مزد خدمت رسانی خود به مردم را در این دنیا با کسب رتبه برتر دریافت کردند.

نظر شما