شناسهٔ خبر: 34774064 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

برناردو سیلوا: فیل فودن دیر یا زود به یکی از بهترین هافبک های دنیا تبدیل خواهد شد

شایان حاتمی

وینگر پرتغالی سیتیزن ها معتقد است که فیل فودن هافبک انگلیسی و جوان این تیم سطح بسیار بالایی دارد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - برناردو سیلوا وینگر پرتغالی منچسترسیتی عنوان کرد که فیل فودن هافبک جوان این تیم، روزی در زمره بهترین بازیکنان میانی دنیای فوتبال قرار خواهد گرفت. 

به گزارش ManchesterEveningNews، به نظر می رسد که آینده درخشانی در انتظار فودن 19 ساله باشد. گفته می شود پپ گواردیولا سرمربی سیتیزن ها با تمامی پیشنهادهای انتقال قرضی برای هافبک جوانش مخالفت کرده است تا او را در این فصل در اختیار داشته باشد. فودن جوان فصل گذشته و با به ثمر رساندن تک گل حساس و پیروزی بخش تیمش در بازی مقابل تاتنهام، پیشرفت خود را به فوتبالدوستان نشان داد و توجه گواردیولا را بیش از پیش به خود جلب کرد. برناردو سیلوا اما که با توجه به عملکرد مطلوبش در فصل گذشته، احتمالا یکی از کاندید های توپ طلای امسال نیز خواهد بود، عنوان کرد بر مبنای چیزهایی که در ساق پاهای فودن دیده است، این بازیکن جوان می تواند پیشرفت قابل توجهی داشته باشد. وینگر پرتغالی سیتیزن ها در گفت و گو با BBC، اذعان داشت: 

بهتر است که زیاد از حد به او فشار نیاوریم چرا که متولد سال 2000 است و فکر می کنم که حدود 6 سال از من کوچکتر باشد. با این حال، او استعداد بسیار بسیار زیادی دارد و اگر بتواند مانند حالا، به تلاش های مکررش ادامه دهد و ذهنیت خوبی داشته باشد که در حال حاضر از این ویژگی برخوردار است، می تواند طی یک الی دو سال به یکی از بهترین هافبک های دنیای فوتبال تبدیل شود و پتانسیل رسیدن به این مهم را نیز دارد. 

سیلوا در ادامه عنوان کرد: 

در طول دوران حرفه ای ام فشار زیادی روی شانه هایم قرار نداشت چرا که مرحله به مرحله پیشرفت کردم. با این حال، کار برای فیل (فودن) که قدم اول را با تیمی مانند منچسترسیتی شروع کرده، بسیار سخت است. من از بنفیکا به موناکو و سپس از آنجا به منچسترسیتی آمدم و کار برای من ساده تر بود. فیل از فوتبال بازی کردن لذت می برد و کاری که می کند را دوست دارد. او باید به کارهایی که در حال حاضر انجام می دهد ادامه دهد و قطعا در آینده ای نزدیک به موفقیت خواهد رسید. وقتی مانند فودن ذهنیت و توانایی خوبی داشته باشید، بحث اصلی زمان است. برخی اوقات یک بازیکن فقط به 6 ماه یا یک سال زمان نیاز دارد، با این حال دیر یا زود او به یکی از بهترین ها تبدیل خواهد شد. 

نظر شما