شناسهٔ خبر: 34769751 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

52 سارق حرفه ای در تله پلیس اهواز

۵۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار با ۱۰۸ فقره انواع سرقت در ۷۲ ساعت گذشته در شهرستان اهواز شناسایی و دستگیر شدند .

صاحب‌خبر -
۵۲ سارق حرفه‌ای در اهواز دستگیر شدند

 محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت:در راستای ارتقای امنیت اجتماعی،طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، همچنین فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به مدت ۷۲ساعت در شهرستان اهواز به مرحله اجرا در آمد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۵۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار،  ۶ سارق مسلح و ۴ خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

 دالوند بیان داشت: ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح  یک کیلو و ۲۲۶ گرم انواع مواد مخدر، تعدادی اموال سرقتی، تعداد۲۲قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و۳قبضه سلاح جنگی به همراه  ۱۰۷فشنگ شکاری و جنگی نیز کشف کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۰۸ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در این راستا ۱۹ موتورسیکلت و ۳۵خودروی متخلف توقیف و ۲۱ معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد./ فارس

 

اشتراک گذاری

 

نظر شما