شناسهٔ خبر: 34768400 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مسئولین بی‌منت کار کنند / داعش ثمره اسلام بدون ولایت است

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی بی‌مزد و منت کار می‌کنند و این وظیفه مسؤولین را چندین برابر می‌کند که آن‌ها هم در قبال مردم بی‌منت کار کنند، گفت: مسؤولین بابت کارهایی که انجام می‌دهند نباید بر سر مردم منت بگذارند، چراکه در قبال کاری که انجام می‌دهند حقوق دریافت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در آئین خطبه‌های عبادی‌سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به سال‌روز ورود آزادگان به میهن اسلامی در 26 مرداد سال 69 اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس از نگاه یک آزاده چیزی جزء زیبایی ندارد. 

وی با بیان اینکه آزادگان آزادگی را به معنای واقعی به منصه ظهور گذاشته و در طول مدت اسارت، دشمن اسیر دست آن‌ها بود، افزود: آزادگان سال‌های‌سال در زندان‌های مخوف رژیم بعثی عراق اسیر بوده و انواع و اقسام آزارها و شکنجه‌ها را به خاطر دفاع از مرزهای کشور تحمل کرده‌اند.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه فرزندان شهدا و ایثارگران بیکار بوده و بازماندگان آن‌ها با مشکلات اقتصادی و معیشتی شدیدی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، گفت: قوه مجریه و مقننه وظیفه دارند درخصوص اشتغال فرزندان ایثارگران و حل مشکلات معیشتی و اقتصادی آن‌ها اقدام کنند. 

خطیب جمعه آستارا با اشاره به در پیش بودن عید غدیر خم؛ غدیر را تجلی حکومت سیاسی دانست و بیان کرد: در روز غدیر دین مبین اسلام کامل شد و اسلام بدون ولایت حضرت علی(ع) از مصادیق بارز ظهور تکفیری‌ها، سلفی‌ها، داعش و القاعده در منطقه است. 

حافظ‌نیا با بیان اینکه رسول خدا در روز غدیر با معرفی کردن حضرت علی(ع) به عنوان جانشین خود نشان داد که دین مبین اسلام یک دین سیاسی است، تصریح کرد: عید غدیر به تمام بشریت اعم‌از اهل تسنن و تشیع تعلق دارد، زیرا در این روز حضرت محمد(ص) تکلیف دین مبین اسلام را تا روز قیامت مشخص کرده‌اند.

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه شعار خدمت‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت در جامعه باید همگانی شود، افزود: مقام معظم رهبری در پیامی که به گروه‌های جهادی داشته‌اند کار آن‌ها را باارزش دانسته و فرموده‌اند که مردم باید قدردان کاری که گروه‌های جهادی در مناطق محروم و دورافتاده کشور انجام می‌دهند باشند. 

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی بی‌مزد و منت کار می‌کنند و این وظیفه مسؤولین را چندین برابر می‌کند که آن‌ها هم در قبال مردم بی‌منت کار کنند، گفت: مسؤولین بابت کارهایی که انجام می‌دهند نباید بر سر مردم منت بگذارند، چراکه در قبال کاری که انجام می‌دهند حقوق دریافت می‌کنند. 

حافظ‌نیا خواستار برخورد جدی با فساد اقتصادی شد و تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی، امنیتی و قضایی در بحث برخورد با مفسدین اقتصادی نباید فرصت نفس کشیدن به آن‌ها بدهند و اگر می‌بینید مردم نسبت به مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور اعتراضی نمی‌کنند به خاطر وفاداری آن‌ها به مقام معظم رهبری است. 

انتهای پیام/84008

نظر شما