شناسهٔ خبر: 34768166 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مطرح کرد:

دستگیری ۷۱ سارق تهرانی در طرح صاعقه یک/اعتراف یک سارق به سرقت 50 گوشی تلفن همراه

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: در جریان اجرای طرح صاعقه یک در 24 ساعت گذشته 71 سارق تهرانی دستگیر شدند که 55 نفر از آنها در قالب 13 باند اقدام به موبایل قاپی و کیف قاپی می‌کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پلیس پایتخت، سردار حمید هداوند در تشریح نتایج طرح صاعقه یک،گفت: در 24 ساعت گذشته در اجرای این طرح ۷۱ نفر دستگیر شدند.

وی با اشاره به این‌که 55 نفر از دستگیرشدگان در قالب 13 باند در زمینه‌های موبایل قاپی و کیف‌قاپی فعالیت داشتند، اظهار کرد: در این طرح 123 دستگاه گوشی تلفن همراه و 76 دستگاه موتورسیکلت مسروقه و دارای پلاک مخدوش توقیف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان این‌که این طرح با همکاری پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ازجمله آگاهی، پیشگیری، راهنمایی و رانندگی، امنیت عمومی و یگان امداد در همه محلات تهران بزرگ اجرا شد، عنوان کرد: یکی از سارقان دستگیرشده در این طرح در اعترافات خود به سرقت 50 فقره گوشی تلفن همراه و فروش آن به یک تبعه خارجی اشاره کرد.

هداوند تصریح کرد: این طرح همچنان در سطح محلات مختلف تهران اجرا خواهد شد، ضمن این‌که در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد با اجرای این طرح میزان موبایلقاپی و کیف‌قاپی در سطح تهران بزرگ در مقایسه با روزهای قبل کاهش داشته است.

انتهای پیام/4105/

نظر شما