شناسهٔ خبر: 34767076 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

حجت‌الاسلام صالح‌آبادی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه:

امام خامنه‌ای از ابتدای انقلاب اسلامی تا امروز در ایمان خود ثابت‌قدم بودند

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: امام خامنه‌ای از ابتدای انقلاب اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی کرده و در ایمان خود ثابت‌قدم بودند.

صاحب‌خبر -

امام خامنه‌ای از ابتدای انقلاب اسلامی تا امروز در ایمان خود ثابت قدم بودندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «علی‌اصغر صالح‌آبادی» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قم در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز با بیان اینکه در قرآن کریم تاکید شده است که انسان‌های مومن پس از ایمان به خدا در این راه ثابت قدم بمانند، اظهار داشت: بسیاری از افراد هستند که در مسیری قرار گرفته٬ ایمان می‌آورند و بعد از آن به مکتبی پایبند می‌شوند، اما با سخت شدن شرایط سخت متزلزل و سست می‌شوند.

وی افزود: نزدیکان امام راحل می‌گفتند تا روز‌های آخر زندگی ایشان هیچ‌کس در حرف و عملشان نشانه‌ای از افسردگی و خستگی پیدا نکرد و حتی بیانیه‌های امام (ره) در سال آخر زندگی هم از سال ۴۲ انقلابی‌تر بود و این نشانه همان استقامتی است که در قرآن کریم به آن تاکید شده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قم ادامه داد: هر کسی در مسیر دینداری و ایمان قرار می‌گیرد راه‌های پر پیچ و خم و گردنه‌های سختی در پیش دارد و کسی موفق در این مسیر پیروز است که از امتحانات سربلند بیرون بیاید. همچنین افرادی که می‌گویند پروردگار‌ ما الله است، باید در این راه پایبند بوده و استقامت داشته باشند.

حجت‌الاسلام صالح‌آبادی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب تا امروز در ایمان خود ثابت قدم بودند و در مقابل توطئه‌های دشمن پابرجا بودند. رزمندگان دفاع مقدس هم با ایمان و اخلاص به دفاع از انقلاب اسلامی برخواستند و ایستادگی کردند، تعدادی از رزمندگانی که در دوران دفاع مقدس به اسارت درآمده بودند، در دوران اسارت ایمان و اعتقاد خود به مسیر و حمایت از امام و نظام پایبند ماندند و مقاومت و خود را حفظ کردند.

وی با اشاره به خاطره‌ای از رزمندگان در دوران دفاع‌ مقدس گفت: بعد از عملیات رمضان ما را به بیمارستانی در بصره بردند و اسیر شدیم، اما اولین سوالی که اسرا از ما می‌کردند این بود که چگونه می‌شود در این بیمارستان که یک شکنجه گاه است، بدون وضو و بدون دانستن قبله و با تنی خونین و زخمی نماز خواند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما