شناسهٔ خبر: 34767025 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه هفت‌صبح | لینک خبر

سه بازیکن خارجی برای استقلال، پرسپولیس و تراکتور

صاحب‌خبر -

استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز سه تیمی هستند که دنبال عقد قرارداد با بازیکن‌های خارجی بودند. درباره هر سه موضوع خبرهای تازه‌ای رخ داده است

یک سایت برزیلی نوشت که جونیور پیشنهاد میلیونی پرسپولیس را پذیرفته و حضورش در تیم ایرانی قطعی است. جونیور براندائو، مهاجم مورد نظر پرسولیس است که حضورش در تیم پرسپولیس قطعی شده است. این بازیکن پیشنهاد میلیونی تیم پرسپولیس را دریافت و قبول کرده است و برای ادامه فوتبالش راهی ایران خواهد شد.

او در روزهای اخیر مذاکراتی با باشگاه خود در برزیل یعنی گویاس داشت و توانست قراردادش را با این تیم فسخ کند تا برای حضور در تیم فوتبال پرسپولیس آماده شود. خوزه براندو گونسالوال جونیور، ۲۴ساله، ۲۲بازی برای باشگاه گویان انجام داد و تنها دو گل به ثمر رساند. او آخرین بار در تیم لودوگورتس بلغارستان بازی کرد. جونیور براندائو، هشتمین بازیکن برزیلی تاریخ پرسپولیس خواهد بود

امروز همچنین مدافع کروات مدنظر تیم فوتبال استقلال وارد ایران شد.

میلیچ که یکبار از ایران دیپورت شده بود، دوباره روانه فرودگاه شد. قرارداد میلیچ با باشگاه استقلال در صورت موفقیت در تست‌های پزشکی و طبق شرایط قبلی نهایی خواهد شد.

درحالی که کار بازیکنان خارجی استقلال و پرسپولیس هنوز تمام نشده، تراکتوری‌ها باید موضوع جذب بازیکن خارجی جدید را تمام شده بدانند. چون مهاجم ۲۷ ساله پرویی با اعضای باشگاه خود خداحافظی کرد تا برای امضای قرارداد سه ساله خود با تراکتور راهی ایران شود.

ویلیان کاسرس میمبلا، مهاجم ۲۷ ساله پرویی حضورش در تراکتور در فوتبال ایران قطعی شده است و در حال حاضر همراه مدیر برنامه‌های خود در صدد گرفتن ویزاست تا بتواند راهی ایران شود و قرارداد خود را با این تیم امضا کند. این بازیکن قراردادی ۳ ساله با تیم ایرانی امضا خواهد کرد و با این تیم بر سر موضوعات قرارداد به توافق رسیده است.

این دومین تجربه بازی برای ویلیان است که خارج از لیگ پرو انجام می‌دهد. او پیش‌تر در تیم ناسیونال در لیگ پرتغال نیز بازی کرده است. عملکرد خوب گلزنی او در چند سال باعث شد تا بار دیگر بعد از سال ۲۰۱۴ او فرصت بازی در خارج از لیگ پرو را به دست بیاورد.

رینالدو اولین بازیکن پرویی در تاریخ لیگ ایران بود که برای استقلال بازی کرد و ۴۳ بازی ملی نیز برای این تیم انجام داد و در کوپا آمه‌ریکا سال ۲۰۱۱ که پرو عنوان سوم را به دست آورد برای تیم ملی کشورش بازی کرد. دیگو چاواری نیز دومین بازیکن پرویی بود که برای گسترش فولاد در لیگ ایران بازی کرد و ویلیان تبدیل به سومین بازیکن پرویی می‌شود که فرصت بازی در لیگ ایران را به دست می‌آورد.

نظر شما