شناسهٔ خبر: 34766943 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به میزبانی شاهرود؛

کرمان و تهران قهرمان والیبال و فوتسال دانش آموزان کشور شدند

شاهرود-تیم های والیبال کرمان و همچنین فوتسال تهران پس از یک هفته رقابت در قالب المپیاد ورزشی دانش آموزان کشور به میزبانی شاهرود، موفق به کسب مقام قهرمانی در رشته های خود شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، المپیاد دختران دانش آموز کشور در دو رشته ورزشی والیبال و فوتسال همزمان با ظهر آدینه به میزبانی شهرستان شاهرود به پایان رسید و طی یک هفته مسابقه در نهایت تیم کرمان در بخش والیبال و تیم تهران در بخش فوتسال توانستند با شکست رقبا، مقام قهرمانی را کسب کنند.

لیلا موتابیان رئیس انجمن والیبال کشور درباره مسابقات والیبال به خبرنگار مهر، گفت:  پس از کرمان که به مقام قهرمانی دست یافت، اصفهان در این رقابت ها مدال نقره را به خود اختصاص و البرز نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ۲۴تیم در این مسابقات حضور داشتند، ابراز داشت: کاپ اخلاق والیبال نیز به استان سمنان رسید همچنین بهترین پاسور سارا بطا از خراسان رضوی، بهترین اسپکر زهرا رضایی از اصفهان و بهترین سرویس زن مسابقات نسترن وحیدی از البرز انتخاب شدند.

درخشش تهرانی ها در فوتسال

رئیس انجمن فوتسال کشور نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه شهرستان های تهران مقام نخست فوتسال دختران دانش آموز را در بین ۲۳ تیم شرکت کننده در المپیاد دانش آموزان کشور کسب کرد، گفت: در سی امین دوره این مسابقات تهران قهرمان و تیم کرمان در جایگاه دوم قرار گرفت همچنین کرمانشاه سوم شد و کاپ اخلاق به تیم شهر تهران اختصاص یافت.

فروزان کاکاوند بابیان اینکه نگار یعقوبی از دبیرستان ولایت شهر تهران بهترین بازیکن فوتسال این دوره معرفی شد، تصریح کرد: بهترین دروازه بان نیز افسانه جهانبانی از دبیرستان محمدیه گوجان چهار محال و بختیاری انتخاب شد همچنین فهیمه ارزانی با ۱۷ گل زده به عنوان خانم گل انتخاب شد.

نظر شما