شناسهٔ خبر: 34766517 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

امسال ایتام تحت پوشش کمیته امداد صاحب مسکن می‌شوند

تسنیم

مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور گفت: امسال در قالب یک برنامه عملیاتی، تمامی ایتام تحت پوشش امداد که فاقد مسکن بوده‌اند، صاحب مسکن می‌شوند.

صاحب‌خبر -

ابراهیم بازیان در گفت و گویی با اشاره به احداث، نوسازی و بازسازی مسکن مددجویان اظهار کرد: مسکن همچنان در صدر اولویت خدمات کمیته امداد است و سال 98 سال تحول در حوزه مسکن خواهد بود.

وی ادامه داد: بنا داریم در قالب یک برنامه عملیاتی نزدیک به 100 هزار واحد مسکن را در شهر و روستا را شروع کنیم و بر این اساس ضمن پیشبرد برنامه ابلاغی، بیش از 30 هزار واحد مسکن  در مناطق سیل‌زده باید نوسازی و بازسازی کنیم.

بازیان تصریح کرد: تلاش ما این است که بتوانیم از همه ظرفیت‌ها چه به لحاظ مالی، اجرایی و فنی استفاده کنیم و توسعه‌یافتگی خدمت مسکن را در اکثر شهرها و روستاهایی که مددجویان هستند پیش ببریم و از ظرفیت خیرین و سایر بخش‌ها در حوزه مسکن استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور افزود: واگذاری مسکن به سیل‌زدگان، اولویت کمیته امداد است و برنامه خاصی را پیش‌بینی کرده‌ایم و امسال اعلام کردیم مسکن ایتام را به حداکثر برسانیم و اعلام کنیم که یتیم تحت پوشش امداد بدون مسکن نداریم.

بازیان در پایان گفت: از یک میلیون و 500 هزار خانوار،‌ 150 هزار فاقد مسکن داشتیم که در دوره آقای فتاح بخش عمده‌ای انجام شد و امیدواریم تا پایان برنامه ششم مسکن ایتام را انجام دهیم همچنین امسال همه مددجویان در روستاها که فاقد مسکن هستند، صاحب مسکن می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما