شناسهٔ خبر: 34766417 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

صدور پیام تسلیت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح

خبرگزاری صداوسیما

روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در گذشت آمیر احمد تقوی را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، روابط عمومی سپاه فتح استان با صدور پیام درگذشت حجت الاسلام والمسلمین میراحمد تقوی را تسلیت گفت:
إذا ماتَ‌ العالِمُ‌ ثُلِمَ‌ فِي الإِسلامِ‌ ثُلمَةٌ‌ لا يَسُدُّها شَيءٌ إلى يَومِ‌ القِيامَةِ‌
ارتحال عالم جلیل القدر، فقیه عالی مقام ، مجاهد مخلص حضرت حجت الاسلام و المسلمین آمیر احمد تقوی "رحمت الله علیه " موجب تاسف و تاثر گردید.
آن عالم ربانی، عمر پر برکت خویش را در راه تحصیل و تدریس علوم و معارف دینی و تربیت نفوس مستعده و تعمیق معارف اسلامی گذراند و اشتهار ایشان به ساده زیستی و طهارت نفس زبانزد خاص و عام بود.
ایشان عمر پرثمری را به تربیت نفوس، تهذیب نفس و ترویج معارف اهل بیت (علیهم السلام) صرف نمود. امید است ثمره این تلاش ها باقیات صالحات ارزشمندی برای آن فقیه بزرگوار باشد.
سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد این مصیبت جانسوز را به محضر مقدس حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری ، مراجع عظام تقلید(دامت برکاتهم) ،عموم مردم متدین و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد ؛ حوزه های علمیه ؛ شاگردان ؛ ارادتمندان ؛ و همه وابستگان بالاخص به فرزندان مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه الهی علو درجات برای آن فقید سعید و صبر توام با اجر را برای بازماندگان مسئلت می نماید.
روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

نظر شما