شناسهٔ خبر: 34763904 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازگشت کاوه رضایی به ترکیب تیم بلژیکی

مهاجم ایرانی تیم فوتبال کلوب بروژ برای دیدار برابر یوپن در فهرست این تیم قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نوشته سایت فوتبال نیوز بلژیک، نام کاوه رضایی در فهرست تیم فوتبال کلوب بروژ برای دیدار برابر یوپن در لیگ برتر این کشور قرار گرفت.

کلوب بروژ و یوپن در چارچوب بازی‌های هفته چهارم لیگ بلژیک موسوم به ژوپلیر لیگ از ساعت ۲۳ در ورزشگاه خانگی کلوب مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

مصدومیت و محرومیت بازیکنان کلوب باعث شده فلیپ کلمنت سرمربی این تیم تغییراتی در ترکیب تیمش داشته باشد. یکی از این تغییرات حضور کاوه رضایی به جای لوئیس اوپندای محروم است.

کاوه رضایی که در دیدار تیمش برابر دینامو کیف نامش حتی در فهرست ۲۳ نفره هم وجود نداشت این بار به فهرست کلوب برگشته هرچند که به گزارش فوتبال نیوز شانس این که بازی کند بسیار اندک است.

رضایی در حالی به فهرست کلوب برگشته است که روز گذشته رسانه‌های بلژیکی از مذاکرات این باشگاه و باشگاه سابق کاوه یعنی شارلوا برای انتقال مهاجم سابق استقلال تهران خبر داده بودند.

نام دیگری که به فهرست کلوب اضافه شده فده ریکاست، این بازیکن اروگوئه روز چهارشنبه با این تیم قرارداد امضا کرده، اما می‌تواند اولین بازی خود را روز جمعه انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

خنت ۶ - ویتورول ۳/ پیروزی نماینده بلژیک در حضور ۲۰ دقیقه‌ای میلاد محمدی

واکنش رسانه‌های اروپایی به پیوستن میلاد محمدی به خنت

تساوی تیم‌های لژیونر‌های ایرانی در هفته نخست لیگ بلژیک

انتهای پیام/

کاوه رضایی به فهرست کلوب بروژ بازگشت

نظر شما