شناسهٔ خبر: 34762928 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

کالدرون شاکی شد

با اعلام سازمان لیگ مسابقات این فصل از 31مرداد آغاز خواهد شد و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی افتتاحیه این رقابت‌ها را برابر پارس جم برگزار خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از آی اسپورت: با اعلام سازمان لیگ مسابقات این فصل از 31مرداد آغاز خواهد شد و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی افتتاحیه این رقابت‌ها را برابر پارس جم برگزار خواهد کرد. در شرایطی که تنها چند روز تا آغاز لیگ مانده اما به‌نظر می‌رسد که سرمربی پرسپولیس از شرایط تیم اصلا رضایت ندارد. تغییر زمین تمرین سرخپوشان و تأخیر مهاجم خارجی برای آمدن به ایران و البته تغییر سبک بازی بازیکنان باعث شده تا سرمربی آرژانتینی پرسپولیس حسابی شاکی باشد.

بازیکنانم مصدوم شوند، شما مقصرید

پرسپولیس بعد از مدت‌ها تمرین در ورزشگاه کاظمی برای سومین روز تمرینات خود را به‌خاطر خراب شدن چمن این ورزشگاه در زمین خیریه عمل برگزار کرد. یکی از دلایل اصلی خرابی چمن زمین شهید کاظمی این است که کالدرون اعتقاد دارد باید پیش از هر تمرین چمن آب داده شود و همین موضوع زمین را بی‌کیفیت و خراب کرده است.

پرسپولیسی‌ها در حالی در زمین خیریه عمل تمرین می‌کنند که کالدرون اعلام کرده تمرینات باید پشت در‌های بسته باشد، اما این زمین از چند طرف دید دارد. از طرف دیگر کیفیت چمن این ورزشگاه اصلا خوب نیست و حتی روز گذشته پای مهدی ترابی پیچ خورد اما با خوش‌شانسی این بازیکن مصدومیت جدی او را تهدید نکرد. این اتفاق باعث شده تا کالدرون به مسئولان پرسپولیس هشدار دهد که اگر بازیکنانش مصدوم شوند مقصر مدیران باشگاه هستند.

مهاجم خارجی‌ام آرزوست

در شرایطی که کالدرون روز یکشنبه اعلام کرده بود که این بازیکن روز گذشته در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهد شد اما این بازیکن هنوز به تهران نیامده است. سرمربی آرژانتینی پرسپولیس مکررا خواستار جذب این بازیکن برزیلی شده اما او هنوز برای حضور در تست‌های پزشکی و عقد قرارداد با این تیم به تهران نیامده است. به‌نظر می‌رسد اگر جونیور قرار باشد به تهران بیاید تا آخر هفته راهی کشورمان خواهد شد و احتمالا عقد قرارداد با این بازیکن ۲۴ ساله به هفته آینده موکول خواهد شد. مهاجم مورد نظر کالدرون در شرایطی در پایان هفته به ایران خواهد آمد که با توجه به زمان باقیمانده تا آغاز لیگ احتمالا برای آمادگی با سایر بازیکنان چند هفته‌ای زمان لازم دارد و این اتفاق حسابی سرمربی سرخپوشان را عصبانی کرده است.

ترک عادت موجب مرض است

با وجود گذشت چندین هفته از حضور کالدرون به‌عنوان سرمربی پرسپولیس، به‌نظر می‌رسد بازیکنان این تیم هنوز نتوانسته‌اند خودشان را با تفکرات این مربی هماهنگ کنند. کالدرون از ابتدای حضور خود بیشتر سعی کرده است تا سیستم ۳-۳-۴ را در تیم پیاده کند اما سرخپوشان نتوانسته‌اند همچنان در این سیستم تهاجمی جا بیفتند. نکته مهم اینجاست که ۹۰ درصد بازیکنان پرسپولیس در ۳ سال گذشته در این تیم حضور داشته‌اند و با سبک بازی برانکو به میدان رفته‌اند و به همین دلیل برایشان سخت است تا در سیستم جدید خودشان را نشان دهند. این مسئله باعث شده تا سرمربی آرژانتینی به بازیکنان خود هشدار دهد تا خیلی زود خودشان را با شرایط جدید تطبیق دهند.

کمی زود نیست؟

نزدیک به ۳ ماه از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر می‌گذرد و تازه مدیران باشگاه به صرافت برگزاری جشن قهرمانی افتاده‌اند که به هر حال جای تقدیر دارد! این مراسم قرار است شنبه هفته بعد برگزار شود، اما نکته کلیدی اینجاست که طبعا خبری از اصلی‌ترین ارکان کسب قهرمانی در این جشن نخواهد بود. برانکو و کادرش که مسلما نقش مهمی در این اتفاق داشتند، مدت‌هاست که در الاهلی عربستان کار می‌کنند و نه‌تنها الان در شرایطی نیستند که حتی دو خط پیام برای قرائت در این جشن به تهران بفرستند، بلکه به خون مدیران باشگاه هم تشنه هستند! دیگر همه ایران می‌دانند که برانکو با دلخوری از پرسپولیس جدا شد و جدل بر سر پرداخت مطالبات او همچنان ادامه دارد؛ آنقدر که مربی کروات تهدید به طرح شکایت در فیفا کرده است. حالا برانکو که نیست، اما کاش یک نفر می‌گفت کالدرون در جشن قهرمانی شنبه چه کاره است؟

 

نظر شما