شناسهٔ خبر: 34761730 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بخش بانوان به بازی NBA 2K اضافه شد

شرکت 2K Sports اخیرا خبر اضافه شدن بخش بانوان لیگ NBA به بازی NBA 2K را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان NBA 2K یکی از پرطرفدارترین عناوین سبک شبیه سازی ورزش بسکتبال است که طرفداران خاص خود را دارد. جدید‌ترین نسخه این مجموعه توسط شرکت 2K Sports در حال ساخت است و NBA 2K20 نام خواهد داشت. چند هفته از انتشار آخرین خبر درباره این بازی می‌گذرد و شرکت 2K Sports با انتشار خبری جنجالی از این بازی، دوباره نام این عنوان را بر سر زبان‌ها انداخت. استودیو 2K Sports اخیرا اعلام کرد که قرار است در نسخه جدید عنوان NBA 2K علاوه بر بخش مردان، شاهد حضور بخش بسکتبال زنان نیز باشیم.

 بخش بسکتبال زنان در این بازی WNBA نام خواهد داشت و قرار است برای اولین بار وارد دنیای NBA 2K شود. در این بخش بازیکنان حرفه‌ای بسکتبال بانوان حضور خواهند داشت، این بخش دارای ۱۴۰ بازیکن و ۱۲ تیم است. تیم‌های بخش WNBA در هر دو حالت Play Now و   Season فعال هستند؛ علاوه بر این، ظاهر و رفتارهای هر بازیکن از طریق تصویربرداری سه‌بعدی از شمایل واقعی آن‌ها طراحی شده است؛ همچنین هر بازیکن شادی پس از گرفتن امتیاز خاص خود را دارد که شرکت 2K Sprots سعی کرده آن را به دقت شبیه‌سازی کند.

بخش بانوان به بازی NBA 2K اضافه شد

این اقدام شرکت 2K Sports برای بسیاری از گیمرها به خصوص بانوان و دختران مهم است چرا که از این پس می‌توانند با تیم مورد علاقه خود این بازی را انجام دهند. همچنین شرکت سازنده با اضافه کردن این بخش به بازی قصد دارد مخاطبان خود را بیش از پیش افزایش دهد. یکی از بازیکنان حاضر در این عنوان نیز اعلام کرد: "من افتخار می‌کنم که جزوی از این بازی هستم و امیدوارم در آینده بازی NBA 2K روز‌ به‌ روز پیشرفته‌تر شود."

بیشتر بخوانید: بازی Call of Duty: Modern Warfare احتمالا دارای بخش بتل رویال خواهد بود

احتمالا شرک سازنده برای این بازی برنامه‌های دیگری هم داشته باشد که برای اطلاع از آن باید تا زمان عرضه آن در ۶ سپتامبر سال جاری برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر، صبر کرد.

انتهای پیام/

تیم بانوان به بازی NBA 2K اضافه شد‌

نظر شما