شناسهٔ خبر: 34761644 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی | لینک خبر

وبدا-اسدآباد / توسط فرماندار اسدآباد صورت گرفت؛

معرفی دکتر بهنام رضا مخصوصی در شورای اداری شهرستان اسدآباد

صاحب‌خبر -

به گزارش وبدا-اسدآباد، جلسه شورای اداری شهرستان اسدآباد با معرفی رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد توسط فرماندار، در فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: تکریم ارباب رجوع خط قرمز ما بوده بنابراین اگر کار ارباب رجوعی قابل حل نبود لااقل با برخورد مناسب آنان را قانع کنید.

مجید درویشی در شورای اداری شهرستان اسدآباد، با تأکید بر توجه هر چه بیشتر مدیران و مسئولان به حاشیه نشینان و روستائیان اظهار کرد: برخی از مردم از طریق پیگیری به طرق مختلف حق خود را می توانند بگیرند اما برخی دیگر قانع هستند که باید این انسان های قانع را دریابیم چرا که آنان به ما اعتماد دارند پس باید حرمت این افراد قانع را گرفته و پاسخ اعتماد آنان را بدهیم .

وی با اشاره به اینکه مردم حداقل ها را از ما مطالبه دارند، تصریح کرد: یکی از ارزشیابی های مدیران میزان مراجعات ارباب رجوع ها از دستگاه های مختلف به فرمانداری است که در ارزشیابی هر اداره مدنظر خواهد بود.

وی افزود: بدون شک ادارات و دستگاه هایی که به نحو احسن کار و مشکلات مردم را رسیدگی کرده و تکریم ارباب رجوع را به جا آورند از میزان مراجعات به فرمانداری می کاهد و این امر در ارزشیابی دستگاه ها لحاظ می شود.

درویشی در ادامه تصریح کرد: سند راهبردی ۳ ساله استان در برش شهرستانی از اهداف و برنامه های ما بوده که برای اجرای آن نیاز است به دنبال جذب سرمایه گذار و ایده و برنامه های جدید باشیم چرا که جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال موجب تحول اقتصادی و پویایی و نشاط شهرستان خواهد بود.

درویشی در ادامه یکی دیگر از معیارهای ارزشیابی ادارات و دستگاه های سطح شهرستان را سرکشی هر یک از دستگاه ها از خانواده شهدا عنوان کرد و گفت: همه ما نسبت به خانواده شهدا و والدین شهدا دین داریم و سرکشی از خانواده والدین شهدا کمترین کار ممکن برای این بزرگواران خواهد بود.

وی یکی از برنامه های دولت را ارتقاء وضع معیشتی مردم دانست و گفت: همه مدیران باید در راستای این امر گام بردارند و کسی که در این راه قدم برندارد، باید در دنیا و آخرت پاسخگو باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین از تشکیل ستاد اربعین شهرستان خبر داد و اظهار کرد: طی ۵۰ روز آینده اربعین حسینی در پیش خواهد بود که از همه مدیران می خواهیم در این راستا با توجه به تردد بیش از ۲ میلیون زائر حسینی از مسیر اسدآباد به سمت عتبات عالیات و کربلای معلی برای ارائه خدمات هر چه مطلوب پای کار باشند.

تعامل هر چه پررنگ تر با خبرنگاران، توجه و حمایت از سمن ها، توجه به وظیفه و برنامه هر دستگاه نسبت به برنامه سند راهبردی سه ساله ...از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه فرماندار شهرستان به آن اشاره داشت.

امام جمعه اسدآباد هم ضمن درخواست از شورای اسلامی و شهرداری شهر در رابطه با تکمیل هر چه سریعتر المان شهدای گمنام شهر اسدآباد، اظهار کرد: کمیته امداد یکسال و نیم پیش ۱۵۰ میلیون برای تکمیل این پروژه پرداخت کرد اما تا کنون این پروژه به اتمام نرسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدموسی حسینی مجد با انتقاد بر عملکرد شورای اسلامی شهر اسدآباد یادآور شد: مردم ازشورای شهر دلگیر ورنجیده هستند، ما کاری با انتخاب شهردار نداریم اما آیا تا زمانی که شهردار بیاید باید شهر رها شده و به کارهای عمرانی وخدمات شهری شهر اهمیت داده نشود؟

وی در ادامه امام جمعه را حامی و پل ارتباطی بین مردم و مدیران و مسئولان برشمرد و افزود: برخی مسئولان در این شهر گویا میهمان هستند که انتظار داریم سری به ما بزنند و این ارتباط ها را حفظ کنند.

حسینی مجد با مخاطب قرار دادن مدیران عنوان کرد: با مردم انس بگیرید و مردمی باشید چرا که منصب ها زودگذر هستند پس بیشتر وارد اجتماع شوید و نعمت وحدت را قدردان باشید.

- دکتر بهنام رضا مخصوصی رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد نیز در جلسه شورای اداری شهرستان حضور داشت.

- مهندس درویشی فرماندار شهرستان اسدآباد در این جلسه دکتر مخصوصی را به مدیران سایر دستگاه‌ها و سایر اعضای شورای اداری شهرستان معرفی کرد.

- دکتر مخصوصی نیز ضمن ارائه گزارشی در مورد سند راهبردی دانشکده، پروژه‌های قابل افتتاح و قابل کلنگ زنی در هفته دولت، خبر نوید بخش قرارداد M.R.I را ارائه داد.

نظر شما