شناسهٔ خبر: 34761288 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

استاد حوزه علمیه قزوین:

عزت ایران مرهون ایستادگی آزادگان است

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین با تاکید بر این که امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون ایستادگی آزادگان سرافراز است، تصریح کرد: سختی هایی که آزادگان متحمل شدند، برای ما قابل تصور نیست و بر همین اساس مقام معظم رهبری از آنان به عنوان استوانه های صبر و ایمان و مقاومت یاد می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان، در مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان قزوین که عصر پنجشنبه  در مصلای این شهر برگزار شد، گفت: دوران دفاع مقدس به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی گنجینه مهمی است که باید استخراج شود و ایثار و رشادت آزادگان سرافراز و شجاع ایران اسلامی در زندان های دشمن بعث صدام بخش اعظمی از آن است. این عزیزان با ایمان راسخ خود در برابر همه سختی ها و فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادگی و پرچم جمهوری اسلامی را حفظ و استوار کردند.

استاد حوزه علمیه قزوین با تاکید بر این که امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون ایستادگی آزادگان سرافراز است، تصریح کرد: سختی هایی که آزادگان متحمل شدند، برای ما قابل تصور نیست و بر همین اساس مقام معظم رهبری از آنان به عنوان استوانه های صبر و ایمان و مقاومت یاد می کنند.

نقش اثرگذار مرحوم ابوترابی

وی همچنین ضمن گرامیداشت یاد وخاطره سردار آزادگان مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر ابوترابی، بیان کرد: ایشان همچون گوهری ارزشمند برای اسرا بود و امید را در بین آنان زنده می کرد و رهنمودهایش نیز روزنه ای برای بازگشت به زندگی بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما