شناسهٔ خبر: 34759209 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام های تسلیت مسئولین استان در پی درگذشت آمیراحمد تقوی

در پی درگذشت آمیراحمد تقوی روحانی سرشناس خطه ی جنوب، بزرگان و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد همدردی خود را ابراز کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  بزرگان و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد، در پی درگذشت آمیراحمد تقوی روحانی سرشناس خطه ی جنوب، به صورت جداگانه پیام های تسلیتی صادر کردند و ابراز همدردی خود را اعلام داشتند.

بیشتر بخوانید: پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت آمیراحمد تقوی


پیام تسلیت استاندار در پی رحلت آمیراحمد تقوی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی پیام تسلیت استاندار در پی رحلت آمیراحمد تقویرحلت عالم ربانی و مجاهد نستوه حجت الاسلام والمسلمین میراحمدی تقوی یار دیرین امام و رهبری را تسلیت گفت.

"بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

ارتحال جانسوز عالم ربانی و سیدی پاک از تبار فاطمه الزهرا(س)حجت الاسلام و المسلمین سید آمیر احمد تقوی (رضوان الله علیه) موجب تأثر و تأسف فراوان شد. آن روحانی ساده زیست و مردمی سالیان متمادی از عمر شریفشان را در راه ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام و ترویج اندیشه تابناک اسلامی صرف نمودند و طلاب زیادی را در حوزه علمیه دهدشت تربیت کرد .

ایشان از خدمتگزاران صادق دین و مذهب بودند و در دوران عمر پر برکت خویش برای اعتلای فرهنگ دینی و خدمت به مردم از هیچ تلاشی فرو گذار نکردند و همواره عامل به احکام اسلام ناب محمدی بوده و الگوی تمام عیار انسانیت و موجب فخر و مباهات جنوب کشور بود‌.

اینجانب ضایعه فقدان آن عالم جلیل القدر را به محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، خاندان مکرم، حوزه های علمیه، مردم شریف و نجیب استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض کرده و از درگاه یکتای بی همتا برای آن فقید سعید علو درجات و برای همه بازماندگان صبر جمیل و أجر جزیل مسألت دارم."

بیشتر بخوانید: اعلام زمان و مکان تشییع پیکر مرحوم آمیراحمد تقوی در دهدشت

پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان

سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ، در پیامی ، درگذشت عالم ربانی ، حجت الاسلام و المسلمین میر احمد تقوی را تسلیت گفت .

"بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء الی یوم القیامه

ارتحال عالم ربانی ، روحانی وارسته ، حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید میراحمد تقوی موجب تاثر و تالمپیام تسلیت فرمانده انتظامی استان در پی درگذشت میراحمد تقوی خاطر فراوان گردید .

ایشان از نخستین روزهای انقلاب اسلامی همراه با رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همگام با مقام معظم رهبری و در کنار مردم بزرگوار استان کهگیلویه و بویراحمد و بالاخص مردم شهرستان کهگیلویه در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب گام برداشته و منشاء اثرات خیر و برکات فراوانی در سطح استان و جنوب کشور بوده است .

این فقیه وارسته ، عمر با برکت خویش را در راه اعتلاء و تعالی نام بلند اسلام ، آموزه های دینی و اسلامی ، مکتب اهل بیت ( علیهم السلام) و آرمان های انقلاب و نظام اسلامی سپری نمود و شاگردان و علاقمندان فراوانی از فیض وجودی و نورانیت خود بهره مند نمود.

اینجانب ، این مصیبت را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، بیت معظم ایشان ، حوزه های علمیه استان و شهرستان کهگیلویه ، شاگردان، مریدان ، علاقمندان و ارادتمندان ایشان و همه مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض نموده ، صبر و اجر آرزومندم و برای آن عالم ربانی ، رحمت واسعه الهی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد"

تسلیت نماینده بویراحمد و دنا در پی درگذشت میراحمد تقوی

محمد زارعی نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا درنماینده بویراحمد و دنا در مجلس، درگذشت آیت الله میراحمد تقوی را تسلیت گفت.

"بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ

خبر ارتحال عالم ربانی، معلم اخلاق و روحانی ساده زیست میراحمد تقوی "رحمت الله علیه" که به حق بازمانده ای از روحانیت اصیل و خدمتگذار شیعه بودند و سالیان متمادی از عمر با برکت خود را در راه ترویج معارف اسلامی صرف خدمت به عالم تشیع نمودند؛ موجب تاسف وتالم فراوان شد.

اینجانب در کمال تأسف ضایعه فقدان آن عالم جلیل القدر را به حوزه‌های علمیه کشور، بیت مکرم و فرزندان محترم ایشان، سادات جلیل القدر و مردم فهیم، متدین و ولایتمدار استان کهگیلویه وبویراحمد تسلیت عرض کرده و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم مغفرت و رحمت الهی و حشر با ائمه‌اطهار(ع) مسألت می نمایم."

تاجگردون درگذشت آمیراحمد تقوی را تسلیت گفت

غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین آمیراحمد تقوی را تسلیت گفت.

"مطلع شدم عالم وارسته، روحانی زاهد، فخر سادات، سیدخوش سخن، متقی ساده زیست کسی که خدا ترس بود و پناهگاه مردم مظلوم و محروم کهگیلویه بود حضرت حجت الاسلام والمسلمین آمیراحمد تقوی دارفانی را وداع گفت.

مصیبت وارده را به سادات جلیل القدر و خاندان محترم و بالاخص فرزندان وارسته و گرامیشان تسلیت عرض می‌کنم."

پیام تسلیت نماینده کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در پی ارتحال میراحمد تقوی

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ارتحال آیت الله آمیراحمد تقوی را تسلیت گفت.

"بسم الله الرحمن الرحیم

«انا لله و انا الیه راجعون»

«اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه، لا یسد‌ها شیء الی یوم القیامه»

خبر ارتحال عالم وارسته و ربانی حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج سید میر احمد تقوی (ره) موجی از غم و اندوه را بر خطه جنوب بالاخص استان کهگیلویه و بویراحمد و رهروان علم و اخلاق و حوزه‌های علمیه مستولی نمود و موجبات تألم و تأثر فراوان شد.

آن عالم دینی در طول عمر پر برکت خویش منشأ خدمات فراوانی از قبیل: ترویج و تبیین دین مبین اسلام، ارشاد جامعه، اصلاح ذات البین، حمایت و مساعدت در تأسیس مساجد و حسینیه‌ها به ویژه حوزه علمیه و تربیت طلاب و مبلغان دین و اخلاق بوده است که ان شاءالله به عنوان باقیات و صالحات نزد خدای متعال محفوظ هستند.

اینجانب با قلبی آکنده از غم و اندوه، عروج ملکوتی آن عالم دینی و شخصیت وارسته و ممتاز را به حضور عموم مردم، خاصه طلاب و روحانیت و بیت مکرم آن فقید سعید تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

برای آن عالم به معبود پیوسته هم نشینی با اولیاء الله و علو درجات را از خداوند سبحان مسئلت دارم."

انتهای پیام/م

برچسب‌ها:

نظر شما