شناسهٔ خبر: 34758606 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

برای اولین بار دوربین وارد «باستی هیلز» شد! +فیلم و عکس

در بخشی از برنامه «مدیرمسئول» برای اولین بار دوربین‌های یک برنامه تلویزیونی وارد شهرک باستی هیلز می‌شود و از نزدیک ساخت و سازها در این شهرک را روایت می‌کند.

صاحب‌خبر -

مجله مهر:پنجمین قسمت از برنامه «مدیرمسئول»، به موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز در لواسان می‌پردازد. مهمان این قسمت از برنامه حجت‌الاسلام سید سعید لواسانی امام جمعه لواسان است که این روزها با مواضع ضد فساد و ضد ساخت و سازهای غیرقانونی در لواسان در رسانه‌ها شناخته می‌شود.
بازدید از تعدادی از ساخت و سازهای غیرمجاز در لواسان و پرداختن به ریشه این اقدامات، و صحبت درباره زندگی شخصی امام جمعه لواسان از جمله بخش‌های این قسمت برنامه «مدیرمسئول» است.

برای اولین بار دوربین وارد «باستی هیلز» شد!

در بخشی از این برنامه برای اولین بار دوربین‌های یک برنامه تلویزیونی وارد شهرک باستی هیلز می‌شود و از نزدیک ساخت و سازها در این شهرک را روایت می‌کند. شایان ذکر است تا چندی پیش ورود به شهرک باستی هیلز برای عموم آزاد نبود، اما حالا با فشارهای رسانه‌ای و با دستور قضایی گیت‌های ورودی این شهرک برداشته شده است.

<div id="video-display-embed-code_1157209" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.fardanews.com/fa/news/play/embed/951123/1157209?width=400&height=300"></script></div>

این قسمت از «مدیرمسئول» جمعه 25 مردادماه ساعت 19 از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد

این برنامه که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سید محمدعلی صدری‌نیا و اجرای محمد دلاوری تولید پخش می‌شود در هر قسمت سراغ یکی از مسئولان از جریان‌ها و دستگاه‌های مختلف می‌رود و تلاش می‌کند پای آنان را به چالش‌های جدید و اتفاقات اجتماعی روز باز کند و با آنان در حوزه کاری و عملکردی‌شان بحث و تبادل نظر کند و جمعه هر هفته به روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

نظر شما