شناسهٔ خبر: 34757889 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

واگذاری ۲ هزار فقره سند بنیاد علوی

سند ۸۳۰ ملک مسکونی و هزار و ۱۷۰ سند زمین زراعی بنیاد علوی به وسعت بیش از بیش از ۱۱میلیون متر مربع در شهرستان مراوه تپه با حضور رئیس بنیاد مستضعفان به واجدان شرایط واگذار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
در این مراسم که امروز پنجشنبه در روستای چنارلی مراوه تپه برگزار شد رئیس بنیاد مستضعفان گفت: این نهاد از سال ۹۴ تا ۹۸ در ۱۸ مرحله ۴۱ هزار و ۵۰۰ فقره سند زراعی و مسکونی به مساحت تقریبی ۲۳۵ میلیون متر مربع به ارزش ۶ هزار و ۷۳۵ میلیارد ریال به مردم گلستان واگذار کرد.

پرویز فتاح افزود: در واگذاری اخیر ۲ هزار سند شامل ۸۳۰ سند مسکونی و ۱۱۷۰ فقره سند زراعی به مساحت ۱۱ میلیون و ۶۳۰ هزار و ۸۶۹ متر مربع به ارزش ۷۳۶ میلیارد ریال به صورت رایگان به مردم واگذار شد.

وی با بیان اینکه واگذاری این اراضی در قالب قراردادی به مردم واگذار شده و اسناد مالکیت قطعی به حساب نمی‌آید، گفت: مردم برای دریافت سند قطعی مالکیت باید به ادارات ثبت اسناد مراجعه کنند.

فتاح از مردم درخواست کرد نسبت به تشکیل پرونده برای بهره مندی از اراضی واگذار شده و نیز دریافت سند مالکیت اقدام کنند.

 رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی قبل از اهدای اسناد مالکیت در بدو ورود به مراوه تپه همراه استاندار و برخی مدیران کل استانی با حضور در گلزار شهدای این شهر با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و از بیمارستان ۶۴ تختخوابی این شهرستان دیدن کرد.

فتاح در این بازدید با تاکید بر تلاش بنیاد برای بهره برداری سریعتر از بیمارستان علت طولانی شدن عملیات ساخت این پروژه را مشکلات اقتصادی و تورم اعلام کرد و گفت: با این حال بنیاد مستضعفان تلاش می‌کند با تامین اعتبارات مورد نیاز این پروژه را برای استفاده مردم به بهره برداری برساند.

وی از دستگاه‌ها و نهاد‌های خدمات رسان مراوه تپه از جمله آب، برق و گاز و شهرداری خواست برای ایجاد انشعاب‌های مورد نیاز این مرکز درمانی همکاری کنند.

رئیس سازمان بنیاد مستضعفان به همراه استاندار گلستان شب گذشته نیز از کارخانه سیما گالیگش بازدید کرد.
 
<div id="video-display-embed-code_226867" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/717803/226867?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما