شناسهٔ خبر: 34757437 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

کاروان گروه جهادی مدافعین حریم وحرم در ایام عید غدیر

کاروان عیدغدیر خم به مدت دو روز به سمت روستاها و مناطق محروم زیر کوه گافر بشاگرد به تبلیغ عید غدیرخم و و جشن شادی غدیر می پردازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبر نگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، حجت حیدری نودژ مسئول گروه جهادی مدافعین حریم وحرم اظهار کرد ؛ گروه جهای مدافعین حریم و حرم غدیر چندین سال است به طور خودجوش در مناطق محروم و روستاهای دورافتاده بشاگرد حضور یافته و به تبلیغ اعیاد بزرگی چون عید غدیر خم و نیمه شعبان وغیره می پردازد.
وی با اشاره به اینکه برگزاری جشن‌های دهه ولایت یکی از برنامه‌های شاخص این ایام است، افزود: جشن «عید غدیر» در روز دوشنبه، ۲۸ مردادماه در روستای را پیچ بعداز نماز مغرب و عشاء همراه با اطعام غدیر و سه‌شنبه، ۲۹ مرداد از ساعت 8 الی 10 صبح در روستای سگرکن و در ادامه ساعت 16 الی 18 در روستای سگن و در پایان بعد از نماز مغرب و عشاء در روستای زمین عباسو همراه با اطعام غدیر با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
حیدری نودژ بیان کرد: بازخوانی خطبه غدیر، برگزاری اردوی آموزشی غدیری، برگزاری جشن ، مولودی‌خوانی و مسابقه همراه با جوایز از دیگربرنامه‌های گروه جهادی مدافعین حریم و حرم است.
مسئول گروه جهادی مدافعین حریم وحرم افزود ؛ تبیین خطبه غدیر و انتقال پیام آن به اقشار مردم بالاخص نسل جوان و کودکان به صورت روایتگری و شعرخوانی ، ترویج شادی در روز عید بزرگ اسلام با هدیه دادن به کودکان ، اطعام در مناطق محروم و پذیرایی شربت و شیرینی از اهداف گروه جهادی مدافعین حریم وحرم بشاگرد است .
گفتنی است این گروه جهادی مدافعین حریم و حرم به صورت خودجوش توسط بسیجیان و پاسداران ناحیه مقاومت سپاه بشاگرد با هدف محرومیت زدایی و کار های فرهنگی در شهرستان بشاگرد پایه گذاری شده است .

نظر شما