شناسهٔ خبر: 34753752 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ستاد توسعه فرهنگ | لینک خبر

توانمندی استارتاپ‌ها در چهارمین نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر ارائه می شود

به همت ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، استارتاپ های فعال کشور در حوزه های مختلف کشاورزی، فرهنگی، آب و خشکسالی و غیره در چهارمین نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر حضور فعال دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صبح امروز، چهارمین نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر، در کشور فعالیت خود را با حضور معاون اول رییس جمهوری آغاز کرد. در این نمایشگاه با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بیش از یکصد استارتاپ در حوزه های گیاهان دارویی، اقتصاد دیجیتال، محیط زیست، فرهنگ، آب،خشکسالی، کشاورزی، صنایع دستی ،صنایع فرهنگی وخلاق و غیره حضور دارند.


این نمایشگاه با هدف آشنایی مردم به ویژه جامعه شهری، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، سرمایه‌گذاران، اصناف و تجار برپا شده است. در این نمایشگاه، هر استان ایده‌های جدید و خلاقیت ها، توسعه فناوری‌های نوین و پروژه‌های دانش بنیان که در روستاها در جهت توسعه پایدار روستایی انجام شده را به نمایش گذاشته شده است.


این نمایشگاه در ۱۴ سرفصل با رویکرد طرح‌ها و پروژه های موفق تولیدی و اشتغالزا، بازاریابی و تجاری سازی تولیدات روستایی، سالن کسب و کارهای آینده روستا، ایل نمادین، موسسات مالی و نهادهای عمومی غیردولتی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، خیرین، خیریه‌ها و گروه‌های جهادی، معرفی اجرای زنده بازی‌های بومی و محلی، دهکده جهانی، کودک و روستا، سالن اجرای مراسم، سفره‌خانه و چایخانه سنتی برگزار می شود.


در این نمایشگاه ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و ستادتوسعه نرم و هویت سازمعاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با برپایی غرفه ای اختصاصی، شرایط مناسبی برای حضور استارتاپ ها، برگزاری نشست های رو در رو با سرمایه گذاران و بررسی مشکلات و درخواست های آنها فراهم کرده است.


چهارمین نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر با شعار روستای ایرانی- کالای ایرانی در سال رونق تولید با مشارکت استانداری‌های سراسرکشور و توجه به اقتصاد مقاومتی در ۱۰ سالن نمایشگاه بین‌المللی تهران از امروز فعالیت خود را آغاز کرده و تا ۲۷ مرداد آماده بازدید علاقمندان است.
پایان پیام/23

 

تصویری یافت نشد

نظر شما