شناسهٔ خبر: 34752217 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

قاتل فراری در خودروی سرقتی به دام پلیس افتاد

مجید گلی از دستگیری قاتل در خودروی سرقتی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، مجید گلی فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ از دستگیری قاتل فراری در یک خودروی سرقتی خبر داد و در تشریح مطلب اظهار کرد: خبر نزاع و چاقوکشی بین دو2 مرد جوان در یکی از مناطق شهرستان کبودراهنگ و انتقال یکی از آن‌ها به بیمارستان امام رضا(ع)، به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام و بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری 11 و پلیس آگاهی به محل درگیری و درمانگاه این شهر اعزام شدند.

وی افزود: پس از بررسی مقدماتی مشخص شد، درگیری به دلیل مسائل شخصی بوده که در اثر آن و چاقوکشی، مرد 23 ساله در اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت و ضارب متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ بیان کرد: ضارب با یک دستگاه خودروی سواری سرقتی به سمت همدان در حال فرار بوده که در اجرای طرح منطقه ای کلانتری 19 همدان توقیف و پس از استعلام و مشخص شدن سرقتی بودن خودرو، دستگیر و همچنین به دلیل تحت تعقیب بودن به علت ضرب و جرح عمدی منجر به قتل روانه زندان می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه پرونده متهم به قتل با دستور قضایی برای رسیدگی‌های تخصصی در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت، از همشهریان خواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق سامانه 110 به پلیس اعلام کنند.

 

نظر شما