شناسهٔ خبر: 34750719 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

برگزاری جشن ولایت و امامت و تجلیل از آزادگان ارتشی در خاش

در گرامیداشت دهه ولایت و امامت و با محوریت ایثار و ولایتمداری جشن بزرگ ولایت و تجلیل از آزادگان سرافراز ارتشی در مرکز آموزش شهید «ابراهیم نوری» 08 خاش برگزار شد.

صاحب‌خبر -

برگزاری جشن ولایت و امامت و تجلیل از آزادگان ارتشی در خاشبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، در گرامیداشت دهه ولایت و امامت و با محوریت ایثار و ولایتمداری جشن بزرگ ولایت و تجلیل از آزادگان سرافراز ارتشی امروز در مرکز آموزش شهید «ابراهیم نوری» 08 خاش برگزار شد. 

سرهنگ «عبدالرحمن ساسانیان‌فرد» فرمانده مرکز آموزش 08 ارتش مستقر در خاش اظهار داشت: ارتشیان دلاور یار و یاور و پشتیبان و در خط ولایت بوده و مقتدرانه در صحنه حاضر هستند و از حریم اسلام و انقلاب و ولایت فقیه پاسداری می‌کنند.

وی عنوان کرد: ارتش در سالهای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس بهترین خدمات را به ملت بزرگ ایران ارائه داده و همچنان با ولایت پذیری، مردم داری و مردم یاری به اقشار مختلف جامعه خدمات ارائه می‌دهد.

حجت الاسلام «علیرضا نوری» رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش 08 نیز اظهار داشت: دهه ولایت و امامت بهترین فرصت برای بیان و تبیین رسالت نبوی است.

وی گفت: دشمنان اسلام و کشور باید بدانند که حامیان و رهروان راه ولایت مقتدرانه و شجاعانه در صحنه حاضر بوده و از حریم و ارزشهای اسلامی و انقلابی صیانت می کنند.

«علی سعدی» مسئول پایگاه فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس شهرستان خاش گفت: در این روز برنامه‌ها با موضوع ایثار و شهادت، ولایتمداری، آزادگی و آزاد شدن از دست دشمنان، ایثار و دفاع از حریم ولایت، نقش و جایگاه ولایت امام علی به عنوان اولین حافظ و ایثارگر حریم ولایت برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در انتهای برنامه تعدادی از آزادگان ارتشی به مناسبت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما