شناسهٔ خبر: 34750602 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون قضایی دادستان کل کشور:

ضرورت ایجاد مجتمع ویژه مبارزه با مواد مخدر در آذربایجان‌ غربی

عمرانی گفت: بیشتر خسارت مواد خانمان‌سوز مخدر متوجه کشور ایران بوده و استان آذربایجان‌غربی به‌عنوان مرزی بودن و اینکه یکی از قطب‌های مبارزه با این بلای خانمان‌سوز بوده، باید یک مجتمع ویژه مبارزه با مواد مخدر در این استان ایجاد شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از ارومیه، «سعید عمرانی»، در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، که در سالن همکف استانداری برگزار شد، اظهار کرد: گرفتاری‌ها و مشکلات مواد مخدر تمام‌نشدنی نبوده و همیشه جامعه درگیر بوده و مستلزم تغییر رویکرد اساسی بوده و برای حل این مشکلات و گرفتاری‌های پشتکار و انگیزه بی‌تاثیر نبوده است.

معاون قضایی دادستان کل کشور در ادامه سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند، امروز اگر مسوولان نظام جمهوری اسلامی با مواد مخدر به سختی مبارزه می‌کنند، این یک جهاد بزرگ و حرکت بسیار عمیق در راه پیشرفت ملت ایران است که باید مسوولان اهمیت مبارزه را تبیین و تشریح کنند  و مورد توجه ویژه قرار دهند.

وی با بیان اینکه بیشتر خسارت این مواد خانمان‌سوز متوجه کشور ایران بوده و آذربایجان‌غربی به‌عنوان یکی از قطب‌های مبارزه با این موضوع  باید دارای یک مجتمع ویژه مبارزه با مواد مخدر باشد، تصریح کرد: استان آذربایجان غربی به‌دلیل مسیر ترانزیتی و مرزی اهمیت ویژه ای داشته و  برای مبارزه با مواد مخدر لازم است که تقویتی در نحوه انگیزه کار در این خصوص ایجاد شود که نیاز به تحرکات و تقویت بیشتر است.

معاون قضایی دادستان کل کشور  در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد:  هم‌اکنون ملت ایران لباس جهاد و تحول به تن کرده و در دو حوزه معتادان متجاهرین و حوزه مالی قاچاقچیان به شدت مبارزه کرده و اگر این دو گلوگاه به درستی مسدود شود قطعا تاثیر به سزایی در مبارزه با مواد مخدر در کشور خواهد داشت.

 

 

نظر شما