شناسهٔ خبر: 34747475 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس بنیاد مستضعفان وارد مراوه تپه گلستان شد

گنبدکاووس - ایرنا - سید پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی امروز پنجشنبه برای اهدای اسناد مالکیت بیش از ۱۱ میلیون متر مربع زمین مسکونی و زراعی و سرکشی از چند طرح، وارد شهرستان مراوه تپه در منتهی الیه شرقی استان گلستان شد.

صاحب‌خبر -

 رییس بنیاد مستضعفان در بدو ورود به مراوه تپه همراه استاندار و برخی مدیران کل استانی با حضور در گلزار شهدای این شهر با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وی در ادامه از بیمارستان ۶۴ تختخوابی این شهرستان دیدن خواهد کرد.

به گفته امانگلدی ضمیر فرماندار مراوه تپه، عملیات ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی این شهرستان از سال ۹۶ توسط بنیاد مستضعفان در زمینی به مساحت سه هکتار با زیربنای ۶ هزار متر مربع با اعتبار اولیه ۲۸۰ میلیارد ریال آغاز شده و هم اکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر واگذاری اسناد املاک علوی به افراد واجد شرایط در سفر امروز فتاح به استان، اسناد مالکیت ۸۳۰ فقره ملک مسکونی و ۱۱۷۰ فقره ملک زراعی با مساحت ۱۱ میلیون و ۶۳۰ هزار و ۸۶۹ متر مربع با مبلغ کارشناسی بیش از ۷۴۳ میلیارد ریال به صورت رایگان به واجدین شرایط در شهرستان مراوه تپه اهدا می‌شود.

حسن خسروی افزود: رییس بنیاد مستضعفان قبل از اهدای اسناد مالکیت ۲ هزار فقره سند املاک مسکونی و زراعی در روستای کریم ایشان مراوه تپه از حوزه علمیه عرفانیه روستای چنارلی نیز دیدن می کند.

وی ادامه داد: طرح محرومیت زدایی واگذاری اسناد املاک علوی از سال ۹۳ آغاز شده و تاکنون بیش از ۸۳ هزار سند به خانوارهای محروم در سراسر کشور واگذار شد.

خسروی ادامه داد: همچنین تاکنون بیش از ۳۸ هزار سند مالکیت اراضی مسکونی و زراعی به مساحت ۲۳۵ میلیون متر مربع به مردم گلستان به ویژه هموطنان مرزنشین ترکمن با هدف محرومیت زدایی اهدا شد.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان گفت: علاوه بر برنامه های فتاح در مراوه تپه، وی از کارخانه سیمان پیوند گالیکش و نئوپان گنبد، نیروگاه برق و نهالستان و مزرعه زیتون شرکت شهید مطهری علی آباد نیز دیدن می کند.

۳۰۴۲

نظر شما