شناسهٔ خبر: 34746639 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیر ارشاد فارسان: بابت حرمت‌شکنی در فرهنگسرا از مردم عذرخواهی می‌کنم

مدیر ارشاد شهرستان فارسان بعد از حواشی فرهنگی که در فرهنگسرای این شهرستان اتفاق افتاد از مردم عذرخواهی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از فارسان، در روز عید قربان در فرهنگسرای این شهرستان برنامه‌ای با موضوع آموزش کنسرت توسط یکی از کانون‌های موسیقی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این برنامه قسمتی از یک ترانه غیرمجاز توسط یک خانم به صورت زنده اجرا شد؛ فیلم‌هایی از این برنامه به تحریریه خبرگزاری فارس رسید و این رسانه بر حسب رسالت مطالبه‌گری از مسؤولان امر پاسخگویی را مطالبه کرد.

ساعاتی بعد از انتشار این مطلب در کانال اطلاع‌رسانی خبرگزاری فارس اسفندیار امیریان در تماس تلفنی با خبرنگار این رسانه ضمن تایید ادعای این رسانه در خصوص حرمت‌شکنی در فرهنگسرای فارسان، گفت: بنده این اتفاق نامبارکی که در روز عید قربان اتفاق افتاد را قبول دارم و از محضر مردم و خانواده شهدا بابت این اتفاق عذرخواهی می‌کنم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان در ادامه توضیح داد: بنده شخصا در این جلسه حضور نداشتم و حتما با افرادی که در این خصوص کوتاهی و مسامحه کرده‌اند برخورد قانونی و قاطع خواهم کرد.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های شاخص فرهنگی که توسط اداره ارشاد شهرستان صورت گرفته است، اضافه کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی برگزاری برنامه‌های فرهنگی است و نباید مردم احساس کنند ما دنبال لجبازی یا برگزاری برنامه‌های شبهه‌دار هستیم؛ اداره فرهنگ و ارشاد باید با برنامه‌های غنی دنبال ترویج ارزش‌های انقلابی و اسلامی باشد.

امیریان ادامه داد: این برنامه هم بر طبق سالیان گذشته انجام شد و فقط چند دقیقه‌ای که متولی برنامه برای کاری به بیرون از سالن می‌رود اتفاق می‌افتد و در حد چند دقیقه بوده است، اما تاکید می‌کنم همین هم نباید اتفاق می‌افتاد.

این مسؤول تاکید کرد: خانواده شهدا، متدینین، به خصوص مردم انقلابی فارسان این کوتاهی صورت گرفته را بر فرزندانشان ببخشند و این اطمینان به آنان داده می‌شود که دیگر شاهد این نوع اتفاقات تلخ در حوزه فرهنگی نخواهیم بود.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان در پایان قول داد: بنده به مردم قول می‌دهم تا زمانی که در این مسؤولیت قرار دارم به هیچ عنوان اجازه اجرای موسیقی زنده غیر از موسیقی‌های بختیاری در این شهرستان را نخواهم داد.

انتهای پیام/3339/م

نظر شما