شناسهٔ خبر: 34745662 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

ارتباط هوشمندانه صنعت و دانشگاه به رونق تولید کمک می کند

قزوین- رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: ارتباط هوشمندانه صنعت و دانشگاه موجب رونق تولید و افزایش صادرات می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، چهارشنبه شب در مراسمی با حضور سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صمت، مصاحب معاون صنایع کوچک کشور، داود محمدی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، زاهدی استاندار، سعید نبیل رئیس سازمان صمت استان، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین و جمعی از صنعتگران، اولین رویداد نمایشگاهی رفع نیازهای فناوری صنایع کوچک و متوسط منطقه ای استان قزوین با محوریت شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین گشایش یافت.

سیده حمیده زرآبادی در این مراسم گفت: یکی از مشکلات عرصه صنعت وابستگی به تکنولوژی و خدمات فتی و مهندسی است و برگزاری نمایشگاه یک محفل است تا صنایع بتوانند از دانش دانشگاهیان برخوردار شده و ارتباط بیشتری بین آنها برقرار شود و ارتقای تکنولوژی صورت گیرد.

وی بیان کرد: برای حل مشکلات بخش صنعت باید از فناوری روز استفاده کنیم و اگر ارتباط دانشگاه و صنعت بیشتر شود قادریم صادرات هم داشته باشیم تا این ارتباط هوشمندانه تر باشد.

اولین رویداد نمایشگاهی رفع نیازهای فناوری صنایع کوچک و متوسط منطقه ای استان قزوین با محوریت شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین امروز گشایش یافت.

 این نمایشگاه تا ۲۵ مرداد ماه  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برپاست و ضمن برگزاری نشست های تخصصی برای گفتگوی رودر روی صنعتگران و نخبگان دانشگاهی هم برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

در این نمایشگاه که به مدت ۳ روز برپاست بیش از ۵۰  واحد تولید کننده و 15 مرکز دانشگاهی حضور دارند.

اولین رویداد نمایشگاهی رفع نیازهای فناوری صنایع کوچک و متوسط منطقه ای استان قزوین در مدت برگزاری از ساعت ۱۷ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما برای بازدید عموم دایر است.

نظر شما