شناسهٔ خبر: 34745017 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

باشگاه هندبال فرازبام خائیز از خبرنگاران تجلیل کرد

باشگاه هندبال فرازبام خائیز به پاس زحمات اصحاب رسانه در همراهی تیم فرازبام خائیز از این قشر تجلیل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، به همت باشگاه هندبال فرازبام دهدشت و با حضور فرماندار شهرستان آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

علی‌رضا اتابک در این نشست با بیان اینکه از مجموعه هندبال انتظارات زیادی داریم، گفت: ورزش هندبال به عنوان یکی از ظرفیت‌های شهرستان ما در حال توسعه است باید با پشتیبانی آنها را تقویت کنیم.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: رسالت رسانه هم در فعالیت ورزشی مثمر ثمر خواهد بود.

وی گفت: با توسعه و ارتقای ورزش خیلی از معضلات اجتماعی کم خواهد شد و نشاط را در جامعه بوجود می‌آورد.

مجید پارسایی از همکاری و حمایت رسانه‌های شهرستان در همراهی تیم هندبال فرازبام قدردانی کرد و گفت: انتظار داریم در لیگ پیش‌رو هم یاریگر هندبال باشند.

مدیرعامل باشگاه هندبال فرازبام دهدشت اظهار داشت: تیمی متشکل از سلایق گوناگون برای آینده هندبال شهرستان تلاش می‌کند.

وی با اشاره به موفقیت‌های فرازبام در لیگ برتر هندبال کشور گفت: در حالی که تیم‌های شرکت کننده از سرمایه‌گذاری خوبی برخوردار بودند با سرمایه‌گذاری خصوصی بین غول‌های هندبال کشور قرار گرفتیم و سکوی سوم را کسب کردیم.

پارسایی استقبال کم نظیر مردم دهدشت از رقابت‌های لیگ را از عوامل موفقیت تیم برشمرد و گفت: به خاطر نوپا بودن این رشته ورزشی قطعا تماشاگران نوپایی هم دارد به همین خاطر در رقابت‌های گذشته اتفاقات ناخواسته‌ای در دیدار با اسلام آباد روی داد که منجر به جریمه 10 میلیونی و محرومیت از تماشاگران در پنج دیدار شد.

ناصر سلیمی نیز از ارتقای کیفیت مسابقات در لیگ امسال خبر داد و گفت:کار سختی در پیش داریم امیدواریم به کمک اصحاب رسانه و همراهی مردم بتوانیم نتایج خوبی بدست آوریم.

سرمربی هندبال فرازبام خائیز دهدشت تصریح کرد: همه توان و تلاش مجموعه فرازبام بر این است که نام دهدشت را پرآوازه کنیم تا در زمینه ورزشی این شهر را بیشتر معرفی کنیم.

سلیمی با بیان اینکه با درایت استاندار و فرماندار اتفاقات خوبی در حمایت از باشگاه روی می‌دهد، افزود:مطالبه‌گری مردم باعث پیشرفت می‌شود.

انتهای پیام/82016
 

نظر شما