شناسهٔ خبر: 34744764 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بکارگیری نیرو‌های بومی در استان جهت ماندگاری ضروری است

نماینده، ولی فقیه درسیستان وبلوچستان و امام جمعه زاهدان بکارگیری نیرو‌های بومی در استان را به جهت ماندگاری ضروری دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت الاسلام مصطفی محامی نماینده، ولی فقیه در استان سیستان وبلوچستان  و امام جمعه زاهدان در دیدار سرپرست وزارت آموزش و پرورش و هیات همراه با ایشان ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و آرزوی توفیق الهی برای همه خدمتگزاران انقلاب اسلامی گفت:نگاه و ایده سرپرست  وزارت آموزش و پرورش نشان از جهادی وعملیاتی بودن برنامه‌های وی دارد.

او اظهار کرد:امیدواریم با برنامه‌ها و فعالیت‌های پیش بینی شده در وزارت آموزش و پرورش فاصله بین این استان با دیگر استان‌ها در شاخص‌های مختلف دستگاه تعلیم و تربیت کاهش یابد.

امام جمعه زاهدان رسیدگی به معیشت معلمان و ایجاد انگیزه و جاذبه بیشتر برای ادامه خدمت فرهنگیان را مهم بیان کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان بکارگیری نیرو‌های بومی در استان را به جهت ماندگاری ضروری دانست.

او ادامه داد:هدف اصلی همه خدمتگزاران در عرصه‌های مختلف، ارتقاء دستگاه مربوطه و در نهایت ارتقاء نظام اسلامی است.

حجت الاسلام محامی افزود:توانمندی فردی، مهارتی و توانمندی آموزشی معلمان از مهمترین مولفه‌های مورد نیاز امروزه دستگاه تعلیم و تربیت است و پذیرش و جذب معلمان با کیفیت آموزشی مورد نیاز در دانشگاه فرهنگیان و ارتقاء آنان در دوره‌های آموزشی ضمن خدمت بسیار ضرورت دارد.

او تصریح کرد: سیاست کیفیت گرایی مهمتر از کمیت گرایی در آموزش و پرورش است. برای رشد و ارتقاء دستگاه تعلیم و تربیت ارتباط گیری معلمان استان با دیگر استان‌ها و شهرستان‌های کشور باهدف بهره‌گیری از علم و دانش و تبادل‌نظر با آن‌ها اهمیت بسزایی دارد.

امام جمعه زاهدان افزود:تمام برنامه‌ریزی‌ها در آموزش و پرورش باید هدفدار و نتیجه و خروجی آن باید مورد اقبال عمومی جامعه و خانواده‌ها باشد چرا که رشد و توسعه نیروی انسانی و ارتقاء سطح بینش و آگاهی و دانش فرزندان را به دنبال دارد.

انتهای پیام/ع

تمام برنامه‌ریزی‌ها در آموزش و پرورش باید هدفدار  باشد

نظر شما