شناسهٔ خبر: 34744543 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه :

تقویت فرهنگ بومی محلی راهبرد مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن است

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: عشایر همواره مایه افتخار برای ایران اسلامی هستند؛ این قشر نه تنها در هیچ‌ برهه‌ای به آرمان‌های انقلاب اسلامی خیانت نکرده و هیچ تهدید و آسیبی ایجاد نکردند بلکه همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و در همه عرصه‌ها حضور جدی داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ حسین محبی معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه عصر امروز در جشنواره فرهنگی، هنری و بازی های بومی و محله ای عشایر استان چهارمحال و بختیاری گفت:   عشایر همواره مایه افتخار برای ایران اسلامی هستند؛ این قشر نه تنها در هیچ‌ برهه‌ای به آرمان‌های انقلاب اسلامی خیانت نکرده و هیچ تهدید و آسیبی ایجاد نکردند بلکه همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و در همه عرصه‌ها حضور جدی داشتند.
 
محبی با اشاره به فرموده‌ی امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه عشایر ذخایر انقلاب هستند، بیان کرد: تعبیر ذخیره انقلاب یعنی هرزمانی هرقشر و صنفی کم بیاورد عشایر از آن‌ها حمایت و پشتیبانی می‌کنند.
 
وی ضمن تقدیر از فرمانده و مسؤول نماینده ولی‌فقیه سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) و اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری ادامه داد: از آن‌جایی که انقلاب اسلامی اهداف و آرمان‌های بلند و والایی را دنبال می‌کند، پس طبیعی است که دشمنان زیادی داشته باشد.
 
معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه اضافه کرد: دشمنان همواره تلاش  می‌کنند برای ایران اسلامی مشکل ایجاد و تحریم و تهدید کنند، وظیفه ما در مقابل این شرایط مقاومت و‌ بازدارندگی فرهنگی و حمله به مبانی لیبرال_دمکراسی دشمن است.
 
سردار محبی  توضیح داد: به این دلیل که دشمن ایران را مورد حمله فرهنگی قرار می‌دهد، بایستی با فرهنگ بومی، محلی، دینی و اسلامی در مقابل نفوذ دشمن ایستادگی کنیم، تقویت فرهنگی همان بازدارندگی فرهنگی در مقابل دشمن است.
 
وی افزود: اگر به مؤلفه‌های فرهنگی عشایر دقت کنید مملو از همت، غیرت، مبارزه، ایثار و شهادت است، تقویت همین مؤلفه‌ها بازدارندگی را ایجاد می‌کند، باید تمامی افرادی که در عرصه فرهنگی تلاش می‌کنند به فرهنگ پراز فساد و متزلزل غرب حمله و فرهنگ ملی و اسلامی ایران را برآن مسلط کنند.
 
معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه، در پایان خاطر نشان کرد: باید با تلاش و مقاومت در مقابل تهاجم دشمن جهان را برای ظهور امام عصر(عج) آماده کنیم تا تمامی احکام الهی اجرا شوند در این راه اگر اشتباهی پیش آمد سریعا تصحیح شود تا سریعا به تمامی اهداف والا برسیم.


 انتهای پیام/

نظر شما