شناسهٔ خبر: 34744288 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

عرب هنوز از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا نداده است/ پروژه تغییرات کلید خورد؟

برخلاف شایعات مطرح شده، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که تا این لحظه استعفایی از سمت خود نداده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس، ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که ماه‌ها زیر انتقادات رسانه‌ها و هواداران قرار داشت بعد از جدایی برانکو از این باشگاه بیشتر از هر زمان دیگری مورد انتقاد قرار گرفت به طوری که بسیاری از هواداران این تیم در فضای مجازی و حتی با تجمع جلوی ساختمان باشگاه پرسپولیس خواستار استعفای او بودند.

در روزهایی که تیم پرسپولیس با مربی جدیدش آماده حضور در لیگ برتر نوزدهم می‌شود صحبت از تغییر و تحولات بزرگ مدیریتی در این باشگاه به گوش می‌رسد که البته وزارت ورزش و جوانان و مسئولان باشگاه پرسپولیس تاکنون هیچ واکنش رسمی و یا حتی غیر رسمی به این مسائل نداشته‌اند. حالا در جدیدترین شایعات مطرح شده صحبت از استعفای ایرج عرب از مدیرعاملی پرسپولیس و پذیرش آن توسط وزیر ورزش و جوانان است. این در حالی است که پیش از این عرب و پس از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی استعفای شفاهی خود را به مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش داده بود که البته این استعفای شفاهی پذیرفته نشد.

در واکنش به شایعه استعفای عرب که از عصر امروز در فضای مجازی دست به دست می‌شود تاکنون هیچ مقام رسمی نسبت به آن واکنش نشان نداده اما مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص اعلام کرده که فعلاً هیچ استعفای از سمت خود نداده و مسائل مطرح شده در فضای مجازی گمانه‌زنی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در روزهایی که صحبت از جانشینی علی رغبتی، رضا درویش و مهدی محمدنبی به جای عرب به گوش می‌رسد او که سکوت اختیار کرده به احتمال فراوان تا چند روز آینده واکنش‌هایی نسبت به این موضوع خواهد داشت. هرچند که با همه این اتفاقات به نظر می‌رسد تغییر و تحول در مدیریت پرسپولیس حتمی است و باید منتظر زمان رخ دادن آن ماند.

نظر شما